بعضی دنبال توجیه ناکامی های خودهستند، ما برنامه ریز نیستیم

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعلام برنامه جدید لیگ برتر در دوره بیستم باعث ایجاد جوی عجیب پیرامون تیم قهرمان ایران شد و بار دیگر مظلومیت پرسپولیس به اثبات رسید.

بعضی دنبال توجیه ناکامی های خودهستند، ما برنامه ریز نیستیم

دوستان ما در سایر باشگاه ها با دلایل و ادله باورنکردنی به دنبال مقصر نشان دادن پرسپولیس هستند و برای توجیه ناکامی خود، کاسه و کوزه ها را بر سر قهرمان غرب آسیا می شنمایند آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تقصیری در شرایط اخیر ندارد. تنها گناه قهرمان چهار دوره لیگ، حضور در فینال آسیاست اما با همه این بی مهری ها، همیشه خود را مطیع برنامه ریزی لیگ می دانیم.

قبل از سفر به قطر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بدون اینکه توضیحی به باشگاه پرسپولیس داده گردد، ملاقات با ذوب آهن اصفهان لغو شد که تبعات این موضوع را امروز در فوتبال ایران می بینیم. هنوز هیچ دلیلی برای لغو آن بازی عنوان نشده و حتی نامه های ما بی جواب مانده است.

از سوی دیگر، اعتراضی به برنامه های قبلی و فعلی سازمان لیگ نداشته ایم زیرا به عنوان حرفه ای ترین باشگاه ایران خود را ملزم به حرکت در راستا برنامه های سازمان لیگ و ارگان های تصمیم ساز می دانیم و هرگز وارد راستای نمی شویم که ناکامی های خود را به گردن باشگاه های دیگر بیاندازیم.

افرادی که با مصاحبه های خود، تمام معادلات لیگ را بهم ریختند و در کوران مسابقات فصل، درخواست دادند پرسپولیسی که درگیر فینال است، باید ابتدا بازی های عقب افتاده خود را برگزار کند و سپس وارد دربی گردد، هرگز فکر امروز را نمی کردند که خودشان به دردسر بیافتند و حالا حرف و کلام شان 180 درجه دچار تغییر شده است. سایر دوستان هم طوری صحبت می نمایند که انگار مدیریت و کادر فنی پرسپولیس طراح مسابقات لیگ است و زمان بازی ها را مشخص می نماید.

موفقیت سال های اخیر پرسپولیس به جای اینکه به پیشرفت فوتبال ایران یاری کند، فضایی را برای سودجویان و فرصت طلبان ایجاد نموده تا به وسیله حمله به باشگاه سرخپوش ایران، به فکر فرار از ناکامی باشند اما حقیقت هرگز پنهان نمی ماند و هواداران باهوش و باتدبیر فوتبال کشورمان بهتر از گذشته درک نموده اند چه کسانی مشغول توجیه عملکرد خود هستند.

باشگاه پرسپولیس بار دیگر همه ارکان جامعه فوتبال را به آرامش دعوت نموده و اظهار امیدواری می نماید دوستان به جای غوغاسالاری، راه و رسم پیشرفت را از راستا کار و کوشش بسازند وگرنه با اعتراض و مقصر قلمداد کردن دیگران، هیچ گره ای باز نمی گردد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5546

به "بعضی دنبال توجیه ناکامی های خودهستند، ما برنامه ریز نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی دنبال توجیه ناکامی های خودهستند، ما برنامه ریز نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید