برگزاری متمرکز انتخابی جام جهانی، کار تیم ملی فوتبال ایران سخت شد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر که به منزله مسابقات انتخابی جام ملت های 2023 آسیا هم هست، قرار بود فروردین و خرداد 1400 برگزار گردد اما شیوع مجدد ویروس کرونا و محدودیت های بهداشتی باعث شده تا AFC زمان و نحوه برگزاری این مسابقات را تغییر بدهد.

برگزاری متمرکز انتخابی جام جهانی، کار تیم ملی فوتبال ایران سخت شد

در روزهای گذشته خبرهایی از برگزاری متمرکز این بازی ها منتشر شده بود و حالا روزنامه استاد الدوحه قطر بیان کرد این نحوه برگزاری مسابقات قطعی است و این طرح روز سه شنبه به تصویب نهایی می رسد.

استاد الدوحه در خبر اختصاصی خود نوشت: کمیته مسابقات AFC روز سه شنبه برای تصویب مراحل باقی مانده مسابقات مشترک انتخابی - جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا - به صورت متمرکز جلسه برگزار می نماید.

این روزنامه تعویق این بازی ها را هم قطعی عنوان نموده و قرار است بازی ها به جای ماه مارس، از 31 می تا حداکثر 15 ژوئن (10 تا 25 خرداد 1400) برگزار گردد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم انتخابی جام جهانی با عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است و دیدارهای برگشت با این تیم ها باقی مانده است.

تیم ملی در دور رفت این مسابقات با راهنمایی مارک ویلموتس نتایج بدی گرفت و با 6 امتیاز بعد از عراق و بحرین در رده سوم گروهش جای دارد.

ایران امید داشت در بازی های برگشت در استادیوم آزادی میزبان هنگ کنگ و بخصوص عراق و بحرین باشد و با امتیاز میزبانی راه صعودش به مرحله نهایی راه هموار کند. حالا با این طرح جدید کنفدراسیون آسیا، کار برای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و بازیکنان ایران سخت تر می گردد.

از قطر و امارات به عنوان دو گزینه اصلی میزبانی این مسابقات به صورت متمرکز نام برده شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6144

به "برگزاری متمرکز انتخابی جام جهانی، کار تیم ملی فوتبال ایران سخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری متمرکز انتخابی جام جهانی، کار تیم ملی فوتبال ایران سخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید