بلیط هواپیما به سوی ماجراجویی در فیلم ها

به گزارش مجله بای بلاگ، با شروع جشنواره فیلم کن، دوباره بحث سینما و آثار سینمایی داغ می شود؛ برای شکل گیری یک فیلم که در سطح جهانی می تواند طرفداران زیادی پیدا کند عواملی زیادی وجود دارد، از داستانی قوی تا کارگردانی، بازی و …، بی تردید انتخاب لوکیشن مناسب برای روایت داستان هم از مهم ترین این عوامل است. برخی از لوکیشن ها آنقدر جذاب هستند که کنجکاوی هر بیننده ای برمی انگیزد تا از آن دیدار کند و به این ترتیب این لوکیشن ها مقصدی می شوند برای پرواز خارجی و داخلی؛ به این بهانه به سراغ سه فیلم پرهزینه امسال رفتیم، فیلم های بر سر و صدا و پر خرج که برخی از لوکیشن های آن می تواند مقصد بعدی شما باشد.

بلیط هواپیما به سوی ماجراجویی در فیلم ها

بلیط هواپیما به هاوایی و فیلم جزیره جمجمه

یکی از آن فیلم ای هیجان انگیز، ماجراجویانه و هیولایی آمریکایی؛ از آنها که می تواند روی صندلی میخکوبتان کند، اگرچه در سایت های معتبر تحلیل آمار بالایی نگرفته اما همچنان به سبب ساخت پرهزینه و هیجان انگیزش مخاطبان بسیاری را جلب کرده است.

داستان فیلم در سال 1973 می گذرد، یک سازمان معروف و مخفی، جزیره پیدا می کند، اعضای سازمان باور دارند که در آنجا گونه های جانوری جدید و عجیبی زندگی می کنند، بیراه هم نیست آنها به کینگ کنگی برمی خورند که در حال جنگ برای سلطه بر جزیره است؛ این فیلم بخشی از مجموعه فیلم های هیولایی است که در آینده از کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز شاهد خواهیم بود.

اگر مشتاق دیدن این جزیره مرموز شده اید، کار سختی در پیش ندارید، کافی است بلیط هواپیمای خود را به مقصد هاوایی بگیرید؛ بسیاری از لوکیشن های فیلم برداری این فیلم در این جزیره استوایی زیبا قرار گرفته است.

بلیط هواپیما به هاوایی و یک پیشنهاد ویژه

اگر به هاوایی رفتید، به شما پیشنهاد می کنیم در تور Kualoa Food شرکت کنید؛ در این تور دو ساعت و نیمه شما در پیاده روی و گشت زنی در جزیره مشغول خواهید شد، میوه های بومی را خواهید چید و یاد می گیرید چطور مانند بومیان جزیره با تور ماهیگیری کنید.البته فعالیت های دیگری همچون موتور سواری و زیپ لاین رو هم باید به فهرست پیشنهادها اضافه کرد.

ناگفته نماند که بخش هایی از این فیلم نیز در ویتنام و استرالیا نیز تصویربرداری شده است.

بلیط هواپیما به هنگ کنگ و فیلم روح در صدف

داستان ها و افسانه های ژاپنی همیشه دست مایه بسیاری از کارگردانان و نویسندگان قرار گرفته به خصوص آنهایی که ریشه های ترسناک داشته اند. این بار یک مجموعه قصه ژاپنی اثر ماساموئه شیرو توسط روپرت سندرز بدل به فلیمی گشته که بازیگر اصلی آن نیز اسکارلت یوهانسن است، روباتی که باید با خلافکاران حرفه ای مبارزه کند.

برای تصویر شهری در آینده کجا بهتر از هنک کنگ؟ بله بیشتر لوکیشن های این فیلم در هنک کنگ مدرن و دیدنی تصویربرداری شده است، یکی از آن مقاصدی که بی تردید هرکس برای یک بار هم که شده باید بلیط هواپیمای خود را به آن بگیرد.

بلیط هواپیما به هنگ کنگ و یک پیشنهاد ویژه

اگر راهی هنگ کنگ شدید حتما به معبد وانگ تای سین هم سر بزنید، این معبد برای خدای تائو ساخته شده و از چندین و چند ساختمان تشکیل شده که باغ آرزو و تالار سه فرشته از آن جمله اند. یکی دیگر از جاذبه های محبوب، مجسمه 24 متری بودا است که ساخت آن نزدیک به 12 سال طول کشیده است. اگر هم دلتان هوای طبیعت کرد، می توانید به راستا پیاده روی اژدها در حومه شهر بروید و از پیاده روی و شنا و خوردن غذا در رستوران های محلی لذت ببرید.

بلیط هواپیما به ایسلند و فیلم سرنوشت خشمگین

مجموعه فیلم های سریع و خشن از همان آغاز طرفداران بسیاری پیدا کرد، حال سرنوشت خشمگین هشتمین فیلم این مجموعه با بازیگرانی همچون وین دیزل، دواین جانسون، میشل رودریگرز و شارلیز ترون طرفداران را گرد هم آورده است.

جالب است بدانید که آمار فروش این فیلم توانست رکورد فروش آغازین را از آن خود کند، خب حالا اگر بخواهیم هم پای بازیگران این فیلم شویم به کجا باید برویم؟ آکرانس، ایسلند

بلیط هواپیما به ایسلند و یک پیشنهاد ویژه

اگر بلیط هواپیمایتان به ایسلند باشد، می توانید سری هم به این منطقه بزنید، یکی از جذاب ترین دیدنی ها، فانوس دریایی است که تازه گشوده شده، از این فانوس، می توانید منظره ای زیبا از منطقه را ببینید و عکاسی کنید.

از نزدیک دیدن لوکیشن فیلم های محبوب می تواند تجربه ای جالب و تکرارنشدنی باشد؛ اگر شما هم از دیدن تصاویر پرهیجان و ماجراجویانه بر روی صندلی میخکوب شدید، وقت را از دست ندهید، چمدانتان را ببندید و یک بلیط هواپیما به لوکیشن این فیلم ها بگیرید و شما هم یک ماجراجویی خاطره انگیز را آغاز کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مورد نظرتان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منبع: independent
منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1637

به "بلیط هواپیما به سوی ماجراجویی در فیلم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به سوی ماجراجویی در فیلم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید