برترین مقصدهای اروپایی برای یک ماجراجویی پاییزی در ماه نوامبر

به گزارش مجله بای بلاگ، ماه نوامبر یعنی تقریباً ماه آذر، زمان خوبی برای سفر به اروپا است. در این فصل آب و هوا بسیار مطبوع و قیمت ها پایین تر است. در ادامه با چند مقصد عالی پاییزی برای سفر به اروپا در ماه نوامبر آشنا می شوید.

برترین مقصدهای اروپایی برای یک ماجراجویی پاییزی در ماه نوامبر

یکی از مجذوب نماینده ترین و مهم ترین نکته ها در خصوص سفر به اروپا این است که این قاره چشم مقدارای طبیعی متنوع و زیبایی دارد. از نظر فرهنگ و آب و هوا بسیار متنوع است و در فاصله نزدیک از یکدیگر می توانید از جاذبه ها و فرهنگ های متفاوتی تماشا کنید.

انتخاب کردن یک مقصد از بین این همه کشور و مقصد زیبا کار راحتی نیست. اگر دوست دارید از سفر در فصل پاییز که فصل آرامی برای سفر است بیشترین لذت را ببرید و از شلوغی ماه های دیگر دوری کنید. در ادامه چند مقصد اروپایی را به شما معرفی می کنیم تا به عنوان مقصد سفرتان در نظر بگیرید.

لیسبون

لیسبون مرکز پرتغال با سرعتی باور نکردنی در حال تبدیل شدن به یک بارسلون تازه است. این شهر به خاطر آب و هوای مطبوع، فرهنگ غنی، زندگی شبانه مجذوب نماینده و پرهیجان و غذاهای بسیار لذیذ به یکی از مقصدهای محبوب برای فصل پاییز و زمستان تبدیل شده است.

نوامبر فصل خلوت گردشگری در لیسبون است. یعنی اگر در این فصل به این شهر سفر کنید، مزایای زیادی نصیب تان می گردد؛ از جمله اینکه قیمت ها بسیار مقرون به صرفه تر است و در خیابان های شهر و مراکز توریستی، جمعیت کمتری را خواهید دید. خیابان های آلفاما منطقه تاریخی لیسبون در این ماه بسیار خلوت می شوند و به راحتی می توانید از آن ها تماشا کنید. می توانید در تورهای یک ساعتی بازدید از شهر شرکت کنید تا با تاریخچه این شهر تماشای آشنا شوید.

ناپل

اگر دنبال ماجراجویی در اروپا هستید چرا شهر کوچک و مجذوب نماینده ناپل در ایتالیا را انتخاب نمی کنید؟ شاید این شهر به خاطر جرایم سازمان یافته و شلوغی خیابان ها زیاد محبوب نباشد و حتی بدنام باشد؛ ولی یکی از شهرهای تماشای و منحصر به فرد در ایتالیا است. گفتنی است که این شهر زادگاه غذای محبوب همه جهان، یعنی پیتزا است.

در ماه نوامبر آب و هوا در شهر ناپل بسیار مناسب است و برای گشت و گذار در محله های تاریخی شهر ایده آل است. به راحتی می توانید با خیال راحت در آب و هوای مطبوع، شهر را پیاده بگردید. تعداد شرکت هایی که تورهای پیاده روی در ناپل برگزار می نمایند در حال افزایش است. با استفاده از این تورها می توانید گشتی در شهر بزنید و با تاریخچه آن آشنا شوید.

صوفیه

فقط چند دقیقه گشت و گذار در منطقه مرکزی شهر و محله های تاریخی آن کافی است تا پی ببرید که بلغارستان تاریخ پر فراز و نشیبی دارد.

معماری این شهر و موزه های متعدد آن نشانه ای از حضور تمدن ها و فرهنگ های گوناگون است که در این شهر وجود داشته اند؛ از یونان باستان گرفته تا امپراتوری عثمانی و بعدها شوروی در این شهر حضور داشتند. علاوه بر این که هر کدام از این حکومت ها یادگاری در این شهر به جا گذاشتند، شهر صوفیه حال و هوای جوان پسند دارد. زندگی شبانه در آن بسیار پر هیجان است و تعداد زیادی رستوران و فروشگاه عالی دارد که می توانید در آن ها وقت بگذرانید.

آتن

احتمالا همواره دوست داشته اید تا از شهر آتن و جاذبه های تاریخی بی نظیر آن تماشا کنید؛ ولی نگران صف های طولانی آکروپولیس هستید. در این صورت ماه نوامبر ماه مناسبی برای سفر است. در این ماه، آب و هوا به مقدار ای ملایم و مطبوع است که می توانید زیر نور آفتاب از جاذبه ها تماشا کنید؛ در عین حال موزه ها و جاذبه های تماشای آنقدر شلوغ نیستند که نتوانید به خوبی از آن ها تماشا کنید. با سفر در ماه نوامبر می توانید در زمان سفر خود به مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید و در صف های طولانی نایستید. علاوه بر جاذبه های تاریخی در آتن، می توانید از تعدادی جاذبه مدرن هم تماشا کنید تا بفهمید اهالی امروز آتن چگونه زندگی می نمایند.

هامبورگ

گردشگرانی که به آلمان سفر می نمایند معمولا شهرهای برلین و مونیخ را ترجیح می دهند. به همین علت شهر هامبورگ معمولاً نادیده گرفته می گردد. هامبورگ یکی از شهرهای بزرگ آلمان است و جاذبه های متعددی برای گردشگران دارد. این شهر یک شهر ثروتمند است و فروشگاه های لوکس و بوتیک های متعددی دارد که در آن ها می توانید محصولاتی از برترین طراحان مد جهان را بخرید و می توانید خرید کریسمس را در این شهر انجام دهیم. یکی از مجذوب نمایندهیت های شهر هامبورگ بازار کریسمس مشهور آن است. با سفر در اواخر ماه نوامبر می توانید از گشت و گذار در این بازار کریسمس لذت ببرید.

تولوز

در سال های اخیر شهر تولوز در نظرسنجی ها به عنوان یکی از برترین شهرهای فرانسه برای زندگی کردن انتخاب شده است. این شهر در جنوب غربی فرانسه قرار گرفته است. آب و هوای مطبوع و ملایم و آفتابی دارد در مقایسه با قسمت های شمال این کشور مثل بوردو دارای فرهنگ غذایی غنی تری است. ماه نوامبر برترین فصل در این شهر برای چیدن قارچ و خوردن غذاهای لذیذی است که از آن تهیه می گردد. از جمله غذاهایی که در این منطقه تهیه می گردد و گردشگران از آن استقبال می نمایند می توان جگر چرب را نام برد که البته ما هم خوردن آن را توصیه نمی کنیم؛ چون روش تهیه بسیار دردناکی دارد.

در مجموع اگر از علاقه مندان به غذا باشید و دلتان می خواهد که برترین غذاهای محلی فرانسه را امتحان کنید سفر به تولوز و فرانسه را در نظر بگیرید. شما می توانید برای رزرو تور فرانسه از آژانس های مسافرتی کشور، از خبرنگاران یاری بگیرید. جست وجوی آسان مقایسه قیمت و انتخاب مقرون به صرفه ترین گزینه به یاری خبرنگاران امکان پذیر است.

سویا

اگر دنبال این هستید که از سرمای هوا فاصله بگیرید، هیچ چیزی بهتر از تماشای نواختن گیتار فلامنکو نمی تواند شما را گرم کند. سویا یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا است.

معماری این شهر که ترکیبی از معماری های گوتیک و مورویی است، بسیار زیبا و چشم نواز است. میدان های آرام و دلپذیری دارد که با درختان پرتقال احاطه شده اند. نوامبر فصل خوبی برای گشت و گذار در شهر است و با خیال راحت می توانید از جاذبه های مهم و مشهور آن تماشا کنید و سبک زندگی آندولوسی را از نزدیک ببینید.

برلین

زمستان های برلین بسیار سرد است. اگر حتی فکر کردن به سفر زمستانی به برلین باعث می گردد که احساس سرما کنید، آب و هوای ماه نوامبر برترین شرایط برای سفر به این شهر است. در این ماه، هوا در برلین قابل تحمل است. می توانید از جاذبه های متعددی مثل گالری های هنری زیرزمینی تماشا کنید و در این صورت لازم نیست نگران آب و هوا باشید.

مادرید

عدم وجود ساحل در این شهر برای این که کمی آب تنی کنید و خنک شوید یکی از دلایل اصلی است که باعث می گردد سفر به مادرید را در ماه های گرم تر سال توصیه نکنیم؛ ولی سفر در ماه نوامبر چیزی است که باید به آن فکر کنید. مرکز اسپانیا میزبان تعدادی از زیباترین و شگفت انگیزترین موزه های هنری این کشور است. تعدادی از برترین موزه های این شهر در محله ای به نام مثلث طلایی واقع شده است. زندگی شبانه در مادرید با شور و هیجانی وصف نشدنی ادامه دارد و مهمانی ها و رویدادهای مجذوب نماینده تازه از نیمه شب شروع می گردد.

لیل

شهر لیل در شمال فرانسه واقع شده است و معمولاً به وسیله گردشگران نادیده گرفته می گردد.

لیل مثل جواهری است که منتظر کشف شدن است. اگر بارش باران یا آب و هوای خنک شما را اذیت نمی نماید، سفر به این شهر را در ماه نوامبر در نظر بگیرید. فصل پاییز زمان خوبی برای بازدید از این شهر است چون در این فصل تعداد زیادی از دانشجویانی که در این شهر دانشگاهی درس می خوانند به این شهر بر می گردند و زندگی شبانه با شور و هیجان خاصی در برترین حالت خود ادامه پیدا می نماید. لیل دارای تعداد زیادی موزه هنر معاصر و موزه هنرهای زیبا است. جشنواره های مجذوب نمایندهی در آن برگزار می گردد که می تواند روزهای پاییزی شما را گرم تر کند و لذت سفر به لیل را دو چندان کند.

بوداپست

مرکز مجارستان به معنای واقعی کلمه یک شهر شگفت انگیز است. این شهر تماشای در سواحل رود دانوب واقع شده است. ساختمان های مجذوب نماینده قرن نوزدهمی با معماری گوتیک که تصویری از آن ها روی آب منعکس می گردد، یکی از آن چیزهایی است که حتماً در سفر به بوداپست از آن لذت می برید. بوداپست بخش مدرن و تازه هم دارد که در آن کافه های دنج و گالری های شیک و امروزی واقع شده است. کتاب فروشی های مستقل یکی دیگر از مجذوب نمایندهیت های مدرن شهر بوداپست است.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8666

به "برترین مقصدهای اروپایی برای یک ماجراجویی پاییزی در ماه نوامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقصدهای اروپایی برای یک ماجراجویی پاییزی در ماه نوامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید