بهمنی: ناهماهنگی هایی در جذب کشتی گیران وجود داشت

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، بابک بهمنی مدیرعامل تیم های کشتی آزاد و فرنگی فولادین ذوب آمل با بیان این مطلب اضافه نمود: در خصوص تغییر زمان مرحله نهایی لیگ برتر کشتی، تابع تصمیمات فدراسیون هستیم و تیم ها باید با فدراسیون همکاری لازم را داشته باشیم.

بهمنی: ناهماهنگی هایی در جذب کشتی گیران وجود داشت

وی در مورد مسائل لیگ سال جاری گفت: بیشترین اعتراض ما بابت جابجایی و بعلاوه نقض قانون جذب کشتی گیر خارجی است که باید در این مورد شفاف سازی گردد.

بهمنی گفت: برنامه ریزی نموده بودیم کشتی گیر 61 کیلوگرم روسیه عباس گادجی ماگمادوف را به خدمت بگیریم و تمامی هماهنگی ها نیز صورت گرفته بود، اما این کشتی گیر دو روز بعد به تیم صنایع مازندران پیوست. البته با مسئله ای که کشتی گیر 61 کیلوگرم روس برای ما ایجاد کرد، مجبور شدیم یک کشتی گیر خارجی سطح پایین تر را در اختیار بگیریم. از فدراسیون می خواهم که بی طرفانه اون موضوع را آنالیز کند و نتیجه آن را نیز اعلام کند.

وی در مورد برگزاری لیگ کشتی گفت: فدراسیون کشتی زحمت های زیادی در این مورد کشید و با وجود شرایط سخت و رعایت پروتکل ها، مسابقات را با تعداد تیم های بالاتر و کشتی گیران بیشتر برگزار کرد و به نظرم سال جاری کشتی گیران و مربیان از نظر مادی بیشتر منتفع شدند.

مدیرعامل باشگاه تیم فولادین ذوب آمل در مورد فینال لیگ گفت: در کشتی آزاد ما یک فینال زودرس با تیم ارس داریم، نیت ما فقط این است که کار خیری انجام دهیم، قدمی برای جوانان برداریم و بتوانیم به کشتی گیران یاری کنیم این موضوع را برای رضای خدا در نظر گرفته ایم تا باقیات الصالحاتی باشد، البته نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم.

وی در خاتمه در مورد اینکه آیا سال بعد نیز در لیگ برتر کشتی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: قطعاً دوست داریم شرکت کنیم البته اگر بستر مناسب فراهم باشد و یکسری نا هماهنگی ها رفع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8616

به "بهمنی: ناهماهنگی هایی در جذب کشتی گیران وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمنی: ناهماهنگی هایی در جذب کشتی گیران وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید