بیش از یک هزار محتوای آموزشی در مدارس مجازی کردستان فراوری شد

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: یک هزار و 123 محتوای آموزشی در مدارس مجازی با نیازهای ویژه استان فراوری و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

بیش از یک هزار محتوای آموزشی در مدارس مجازی کردستان فراوری شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، خلیل رنجبر پنج شنبه اول خرداد گفت: آموزش تعطیل شدنی نیست، فرآیند تربیت همیشگی است و شبکه های اجتماعی می تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس یک هزار و123 محتوای آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان با احتیاج ویژه دختر و پسر دوره آمادگی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم به منظور گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر آموزشی به وسیله مدارس مجازی ارائه شده است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با اشاره به پویش ملی آموزش تعطیل نیست، گفت: این پویش یکی از راهکارهای مهم و پیروز آموزش وپرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و معلمان است و دانش آموزان با بهره برداری از این پویش همانند زمانی که در مدارس حضور دارند به صورت پیوسته با معلمان و آموزش در ارتباط هستند.

وی اظهار کرد: در این راستا حضور دانش آموزان در کلاس های مجازی و توجه به کیفیت مطالب ارائه شده حایز اهمیت است که در این زمینه معلمان دلسوز دانش آموزان با احتیاجهای ویژه دست به کار شده اند تا از اتلاف وقت دانش آموزان جلوگیری و فرایند تعلیم و تربیت ادامه یابد.

رنجبر گفت: اگر دانش آموزان با احتیاجهای ویژه درست آموزش داده شوند و سطح مهارت های زندگی و حرفه ای را کسب نموده و به خودکفایی برسند نه تنها بهداشت روانی خودشان بلکه بهداشت روانی خانواده های آنان و حتی جامعه حفظ شده و به خانواده های این دانش آموزان یاری می گردد تا به سطح مناسبی از آرامش برسند.

وی اضافه کرد: در راستای برآورده کردن احتیاجهای آموزشی متفاوت دانش آموزان با احتیاجهای ویژه و یاری به شکوفایی استعدادها و توانمندی های آنان نکات آموزشی لازم در مدارس مجازی به آنان ارائه می گردد.

در سال تحصیلی جاری هشت هزار دانش آموز با احتیاجهای ویژه (استثنایی) در مدارس عادی و مراکز آموزشی ویژه استان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2281

به "بیش از یک هزار محتوای آموزشی در مدارس مجازی کردستان فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از یک هزار محتوای آموزشی در مدارس مجازی کردستان فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید