بیوگرافی مونا فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون

به گزارش مجله بای بلاگ، مونا فرجاد در فروردین 1363 به جهان آمد.وی دختر جلیل فرجاد از پیشکسوتان عرصه بازیگری و خواهر مارال فرجاد است. بیوگرافی مونا فرجاد را بخوانید.

بیوگرافی مونا فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون

بی شک اطلاع از زندگی شخصی هنرمندان و بازیگران محبوب برای افراد جذاب خواهد بود. مونا فرجاد از دیگر بازیگران نسل جوان پیروز سینما و تلویزیون است که در یک خانواده هنری به جهان آمده و پرورش یافته است و نه تنها خود در عرصه بازیگری فعالیت می نماید بلکه پدر و خواهر هم او را در این راستا همراهی می نمایند. اگر مشتاق هستید بیشتر درباره زندگی و بیوگرافی مونا فرجاد بدانید با خبرنگاران همراه شوید.

بیوگرافی مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد. وی در یک خانواده چهار نفری به جهان آمد و دختر کوچک جلیل فرجاد که از بازیگران پیشکسوت می باشد است. مونا فرجاد فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری است و ظاهرا تا به امروز ازدواج ننموده و مجرد می باشد. او یک خواهر عظیم تر از خود به نام مارال فرجاد با دو سال اختلاف سن دارد. برای خواندن بیوگرافی مارال فرجاد به لینک زیر بروید.

بیوگرافی مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون

شروع کار هنری

مونا فرجاد علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو یا سه سالگی سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را شروع کرد. سپس در شش سالگی در سریال بنام حکایتی و حکمتی به کارگردانی یاسینی بازی کرد. بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا مکرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقفه ایجاد کرد تا اینکه در 18 سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا به امروز در سریال ها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است.

کارنامه هنری مونا فرجاد

در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم. شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد. علاقه به کتابخوانی از همان دوران مدرسه جرقه های نویسندگی را در من ایجاد کرد و باعث خوب نوشتن انشاهایم شد، وقتی عظیم تر شدم، مدام از سمت پدر و خواهرم تشویق می شدم که دست به قلم بردارم و فیلمنامه نویسی را تجربه کنم و بالاخره پس از سال ها این رخ داد و من یک فیلم سینمایی و مینی سریال را نوشتم. در ارتباط با بازیگری کلاس های آقای اصغر فرهادی و سروش صحت را نیر گذراندم. عاشق حرفه بازیگری هستم و هیچ کاری به اندازه بازیگری مرا راضی و مسرور نمی نماید.

فیلم های سینمایی کارنامه این بازیگر مشهور عبارتند از:

  • قرار بعدی همان جا (1392)
  • متل قو (1391)
  • عاشق (1385)

علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی ایشان در سریال های مختلفی که در فهرست زیر عنوان شده است بازی نموده اند:

  • ساختمان پزشکان
  • خسته دلان
  • بوی باران
  • خاتون
  • خوش رکاب
  • خوش غیرت
  • مزرعهٔ آفتابگردان
  • آرام می گیریم (آخرین کار مونا فرجاد در تلویزیون به کارگردانی روح اله سهرابی که ایام پاییز 95 از شبکه دوم سیما پخش شد)

من و خواهرم مارال بیشتر اوقات را با هم سپری می کنیم. از دوران بچگی هم همین طور بودیم و با وجود این که اتاق های جداگانه ای داشتیم، اما تصمیم گرفتیم که با هم در یک اتاق باشیم و الان هم بیشترین وقتم را با او می گذرانم. در هر شغلی رقابت وجود دارد و این موضوع کتمان ناپذیر است. اصلا اگر رقابت وجود نداشته باشد پیشرفتی هم حاصل نمی گردد اما همیشه سعی مان بر این بوده که رابطه خواهری مان بر همه چیز از جمله همکار بودن و هم شغل بودن مان مقدم باشد.

رابطه بسیار خوبی با پدر و مادرمان داریم و با آن ها دوست هستیم. وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت: اگر بدترین کار جهان را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوایتان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد. همیشه با آن ها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما گردد. شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آن ها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف هایمان را صادقانه با آن ها مطرح کنیم.

برای این هنرمند خوب کشورمان آرزوی سربلندی و پیروزیت داریم.

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4789

به "بیوگرافی مونا فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی مونا فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید