بی غم: همین که تماشاگران در ساری به بازیکنان آسیب نرساندند، جای شکر دارد، حق با ناظم الشریعه است

به گزارش مجله بای بلاگ، حمید بی غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اعتقاد دارد که طولانی شدن لیگ برتر به ضرر تیمش است، اما به سرمربی تیم ملی فوتسال بابت نگرانی هایش حق می دهد.

بی غم: همین که تماشاگران در ساری به بازیکنان آسیب نرساندند، جای شکر دارد، حق با ناظم الشریعه است

حمید بی غم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی 3 - 3 تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل شهفرایند ساری گفت: پیش تر گفته بودم که سالن ساری غیراستاندارد است و به جای 40 متر، 29 متر طول دارد. بازی در این سالن برای سایر تیم ها سخت است، اما بازیکنان شهفرایند که چند سال است که در این سالن به میدان می فرایند، کار راحتی دارند.

وی ادامه داد: رفته رفته با زمین آشنا شدیم و نبض بازی دست مان آمد. ما تا ثانیه های خاتمهی از شهفرایند پیش بودیم، اما در 15 ثانیه آخر گل خوردیم و بازی مساوی شد. در هر حال تماشاگران شاهد بازی زیبایی بودند.

سرمربی گیتی پسند درباره فحاشی های طرفداران تیم شهفرایند به بازیکنان تیم اصفهانی و اینکه اعضای تیم میهمان توسط نیروی انتظامی اسکورت شدند، توضیح داد: متأسفانه فحاشی ها در بیشتر شهرها وجود دارد و اتفاق خاص دیگری در ساری رخ نداد. بازیکنان بازی خود را کردند و اینکه تماشاگران آسیبی به آنها نرساندند، جای شکر دارد. از روزی که به ساری رسیدیم، مأموران نیروی انتظامی ما را زیر نظر داشتند و تا زمانی که از ساری خارج شدیم، در هتل و نیز جهت رفت و برگشت اسکورت شدیم.

بی غم در خصوص قضاوت تیم داوری مسابقه بیان نمود: شاهد بازی سنگینی بودیم و به داور حق می دهم. در بعضی صحنه ها به قضاوت داوران معترض بودیم، اما عملکرد آنها فوق العاده بود. این گونه بازی ها باید مدیریت گردد که دو تیم و نیز داوران، مسابقه را مدیریت کردند و مسئله ای از این بابت نداشتیم.

وی با بیان اینکه گیتی پسند سال جاری شرایط خاصی را تجربه می نماید، اعلام نمود: در این فصل بازیکنانی چون برمشوری، سنگ سفیدی و عالیقدر مصدوم شدند، سپهر محمدی از ما جدا و حمید احمدی نیز محروم شد. ما هنوز با تیم کامل خود در یک مسابقه به میدان نرفته ایم، اما الان 80 تا 90 درصد بازیکنان اصلی را در اختیار داریم. این بچه ها کم کم باید به یکدیگر عادت نمایند که خدا را شکر در یکی دو بازی اخیر، این اتفاق اتفاق افتاده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر برگزاری پلی آف، شاگردانش به دنبال صعود به صدر جدول هستند یا خیر، به خبرنگاران گفت: هر تیم پنج بازی دیگر در پیش دارد و هیچ تیمی در هیچ دیداری از پیش برنده یا بازنده نیست. ما بازی به بازی پیش می رویم و اکنون فقط به بازی با اهورا فکر می کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

بی غم درباره جذب والکس دوس سانتوس، بازیکن پیشین تیم مگنوس برزیل گفت: این بازیکن برزیلی وارد ایران شده و تست های پزشکی را با موفقیت طی نموده است. تقاضای صدور ITC این بازیکن را نموده ایم که امیدواریم تا بازی با اهورای بهبهان برسد. این بازیکن در جام باشگاه های دنیا بازی می کرد و در هفته اخیر، قهرمان برزیل شد. قرارداد او تا خاتمه فصل امضا شده است.

وی درباره شرایط اقتصادی باشگاه اصفهانی و در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه گیتی پسند، بابت پرداخت و انتقال پول والکس نگرانی ندارند، توضیح داد: باشگاه این موضوع را پیگیری می نماید. ما مطابق برنامه و بودجه باشگاه پیش رفتیم و کوشش کردیم هزینه ها را مدیریت کنیم. شرایط اقتصادی باشگاه بد نیست و خدا را شکر و به لطف کوشش جنتی (مدیرعامل باشگاه) شرایط خوبی را تجربه می کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند راجع به مسائل اقتصادی باشگاه های فوتسال که به بازی نکردن تیم آذرخش بندرعباس مقابل فرش آرای مشهد منجر شد، اعلام نمود: درست نیست در این باره صحبت کنم، اما آذرخش در سال های اخیر در چند بازی به میدان نرفت که این موضوع، وجهه خوبی ندارد و کار درستی نیست. چند سال است که این اتفاق رخ می دهد و حق بعضی تیم ها خورده می گردد. آذرخش سال جاری و سال گذشته در دو بازی شرکت نکرد که این برای فوتسال ایران که در دنیا حرف هایی برای گفتن دارد، جایز نیست.

بی غم در خصوص انتقاد ناظم الشریعه از برنامه لیگ برتر و احتمال تعویق دیدارهای خاتمهی مسابقات به خاطر اردوی تیم ملی فوتسال گفت: وقتی مسابقات طول می کشد، هزینه های اسکان و تغذیه هم افزایش می یابد، اما ناظم الشریعه حق دارد. ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم و 45 روز تعطیلی نیم فصل و چند تعطیلی حدوداً 12 روزه داشتیم. نگه داشتن بازیکنان در سطح بالا کار بسیار سختی است، اما جام ملت های آسیا تورنمنت مهمی محسوب می گردد و ان شاءالله با جلو رفتن برنامه ها، تیم ملی نتیجه خوبی در این مسابقات بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 118

به "بی غم: همین که تماشاگران در ساری به بازیکنان آسیب نرساندند، جای شکر دارد، حق با ناظم الشریعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی غم: همین که تماشاگران در ساری به بازیکنان آسیب نرساندند، جای شکر دارد، حق با ناظم الشریعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید