تالین؛ مرکز استونی برترین مقصد برای سفری مقرون به صرفه

به گزارش مجله بای بلاگ، تالین شهری زیبا و مرکز استونی است که هنوز خیلی از مردم دنیا از مزایای سفر به استونی و زیبایی های شهر تالین خبر ندارند. به همین علت سال تازه سالی است که می توانید به این شهر سفری مقرون به صرفه قیمت داشته باشید زیرا به علت گردشگران کمی که به این کشور می فرایند، قیمت ها در این کشور افزایش پیدا نمی کند و مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری به راحتی قابل تماشا خواهند بود. در ادامه بخوانید که چطور می توانید یک سفر به استونی داشته باشید و در هزینه های خود هم صرفه جویی نموده باشید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

تالین؛ مرکز استونی برترین مقصد برای سفری مقرون به صرفه

نمایشگاه کشور آزاد من

کشور آزاد من نام نمایشگاه عظیمی است که در فوریه 2018 در موزه تاریخ استونی افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه بر روی تاریخ کشور استونی در 100 سال گذشته تمرکز دارد و زندگی افراد تاثیرگذار این کشور را به نمایش می گذارد. کشور آزاد من به شما این امکان را می دهد که با فرهنگ و تاریخ کشور استونی در مدتی کوتاه و با هزینه کم آشنا شوید.

غذاهای خوشمزه کشور استونی

در سفر به استونی و بازدید از شهر تالین غذاهای سنتی و خوشمزه ای هستند که می توانید آنها را امتحان کنید. برترین بخش این ماجرا این است که قیمت غذا در رستوران ها و کافه های محلی بسیار مقرون به صرفه است پس فقط باید مراقب باشید که پرخوری نکنید.

بازارهای کریسمس

اگر قصد سفر به استونی در روزهای نزدیک به کریسمس را دارید، میدان تاون هال در تالین به بازار عظیمی تبدیل می گردد که می توانید انواع و اقسام کادوها و سوغاتی های کریسمس را در آنجا بیابید. غذاها و نوشیدنی های فصلی استونی را امتحان کنید و هنرمندان خیابانی را دیدار کنید. گذراندن اوقات خوش در استونی آن هم در یک محیط پر هیجان تنها راه غلبه بر زمستان سرد این کشور است.

جشن 100 سالگی استونی

در 24 فوریه 1918، استونی به یک کشور مستقل تبدیل شد و دولت خود را تشکیل داد. چه زمانی برای سفر به استونی بهتر از سال 2018، زمانی که این کشور کوچک 100 سالگی خود را جشن می گیرد می تواند باشد؟

هفته موسیقی در تالین

هفته موسیقی تالین یکی از عظیم ترین فستیوال های کشورهای حوزه دریای بالتیک است که هر ساله میزبان بیش از 20،000 نفر می گردد. هفته موسیقی از 4 آوریل آغاز می گردد و بیش از 800 هنرمند در ژانرهای مختلف، از پاپ گرفته تا الکترونیک و راک در این فستیوال به هنرنمایی می پردازند. مردم در طول این فستیوال به صورت رایگان شاهد کنسرت هایی در سراسر تالین خواهند بود.

محل های اقامت مقرون به صرفه ولی زیبا

در تالین می توانید اقامتگاه های زیبا و مقرون به صرفه قیمتی پیدا کنید . به علاوه، مردم بومی هم بسیار خونگرم و مهربان هستند و به راحتی می توانید به وسیله کوچ سرفینگ (CouchSurfing)، یا دوستانی که در کافه ها می بینید برای یک یا دو روز محلی برای اقامت پیدا کنید.

شهر قدیمی تالین

شهر قدیمی تالین یکی از زیباترین شهرهای قدیمی در اروپا است و مکانی ایده آل برای اینکه از تاریخ استونی، معماری زیبا و فرهنگ استونی بیشتر بدانید. در سفر به استونی از شهر تالین تماشا کنید و در خیابان های باریک آن قدم بزنید و زیبایی مرکز استونی را دریابید.

سواحل شگفت انگیز

تالین یک شهر ساحلی و بسیار زیبا است. البته مردم معمولا در زمستان در دریای بالتیک شنا نمی نمایند زیرا هوا بسیار سرد است. اما در تابستان دمای دریای بالتیک برای شنا کردن کاملا مناسب و ایده آل است.

برای خرید بلیط پرواز خارجی به صفحه اصلی وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8096

به "تالین؛ مرکز استونی برترین مقصد برای سفری مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالین؛ مرکز استونی برترین مقصد برای سفری مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید