تصاویر رسمی هاچ بک مجذوب کننده تویوتا GR کرولا

به گزارش مجله بای بلاگ، شرکت ژاپنی تویوتا، اخیراً تصاویر اندک و نچندان واضحی را در حساب کاربری خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که اولین نمایش هاچ بک مجذوب کننده و آینده Toyota GR Corolla محسوب می گردد. این تصاویر اگرچه جزئیات کامل خودرو را ارائه نمی دهند، اما می توان به وسیله آن ها به بعضی از مشخصات پنهان خودرو دست یافت.

تصاویر رسمی هاچ بک مجذوب کننده تویوتا GR کرولا

به گزارش خبرنگاران، از زمانی که تویوتا خودروی GR یاریس را معرفی کرد و گفت که در ایالات متحده فروخته نخواهد شد، بازار این منطقه مشتاقانه منتظر نسخه ای مشابه از این خودرو بود.

به هر حال، تویوتا برای رقابت با خودرو هایی مانند هوندا سیویک تایپ R، فولکس واگن گلف R و هیوندای ولستر N در این منطقه، به چیزی بسیار مجذوب کننده تر احتیاج دارد. این شرکت به تازگی یک تصویر تیزر را در حساب اینستاگرام خود منتشر نموده است که نکاتی از مشخصات این هاچ بک نو و خشن را ارائه می دهد.

به طور طبیعی، علاقمندان به خودروی GR Corolla به سرعت توجه خود را معطوف به تمام جزئیاتی کردند که در تصویری از فضای داخلی این کرولا دیده می شد.

عبارت GR مخفف Gazoo Racing است که در مدل های سوپرا و خودروی اسپرت نو GR86 استفاده می گردد. زمان نشان داده شده بر روی دسته گیج G:16 است که به موتور سه سیلندر توربوشارژ G16E-GTS اشاره دارد و در GR یاریس استفاده شده است. قدرت 268 اسب بخاری نسخه ژاپنی آن موتور قدرتمند، روی کنترل های تهویه هوا در تصویر تیزر دیده می گردد. نسخه های اروپایی 268 اسب بخار قدرت و 266 پوند فوت گشتاور دارند و موتور با یک جعبه دنده شش سرعته دستی جفت می گردد.

اما این همه جزئیاتی نیست که ما می توانیم از این تصاویر نچندان واضح استخراج کنیم. یک هاچ بک GR کرولا استتار شده در پس زمینه تصویر نیز وجود دارد که ما سعی کردیم آن را بزرگنمایی کنیم، اما متأسفانه چیز زیادی قابل مشاهده نیست. یک نشان GR Four در سیستم ناوبری وجود دارد که به سیستم پیشرفته تمام چرخ متحرک اشاره دارد که دارای دیفرانسیل لغزش محدود Torsen در جلو و عقب و یک دیفرانسیل مرکزی با کنترل الکترونیکی است.

به گزارش خبرنگاران، به زودی جزئیات بیشتری در خصوص GR کرولا نو در دسترس قرار خواهد گرفت، زیرا تویوتا مطمئناً جزئیات مربوط به هاچ بک نو را قبل از معرفی آن، احتمالاً در سال آینده منتشر خواهد نمود. در واقع ما این تصور را از انتشار تمام جزئیات پیکاپ نو Tundra قبل از معرفی رسمی، به دست اوردیم و معتقدیم مشخصات هاچ بک نو GR کرولا نیز به زودی منتشر خواهد شد.

منبع: caranddriver

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8663

به "تصاویر رسمی هاچ بک مجذوب کننده تویوتا GR کرولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی هاچ بک مجذوب کننده تویوتا GR کرولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید