تعطیلی 10 روزه تمرینات استقلال و تأخیر در بازگشت استراماچونی

به گزارش مجله بای بلاگ، تمرینات تیم فوتبال استقلال به دلیل لغو بازی با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و آغاز تعطیلات نیم فصل دوم به مدت 10 روز تعطیل شد.

تعطیلی 10 روزه تمرینات استقلال و تأخیر در بازگشت استراماچونی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، قرار بود تیم استقلال دوشنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در استادیوم آزادی به مصاف سپاهان برود، اما سازمان لیگ اظهار داشت که این ملاقات به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شد.

وقتی این موضوع به گوش استراماچونی رسید، از لغو بازی ابراز ناراحتی کرد. یوسف دانشیار، مترجم استراماچونی با تأیید این موضوع به خبرنگاران گفت: استراماچونی ترجیح می داد که استقلال در این تاریخ حتی بدون مهدی قائدی، بازیکن ملی پوش امید خود با سپاهان بازی کند تا اینکه در زمان فشردگی مسابقات به مصاف این تیم برود.

وی در خصوص اینکه تمرینات استقلال چند روز تعطیل خواهد بود، گفت: با توجه به لغو این بازی و شروع تعطیلات نیم فصل، استراحت 10 روزه ای به بازیکنان داده شده که این تعطیلی از امروز (شنبه) شروع شده است. همچنین قرار بود استراماچونی با توجه به حل مشکلاتش با باشگاه استقلال به ایران بیاید، اما با لغو این ملاقات بازگشت او به تأخیر افتاد و با نزدیک شدن به زمان شروع تمرینات، به ایران بازمی گردد.

به گزارش خبرنگاران، تیم استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر باید به مصاف فولاد خوزستان برود که هنوز تاریخ برگزاری این بازی معین نیست، اما پیش از آن باید در تاریخ اول بهمن در مرحله پلی آف مرحله اول با برنده بازی الفیصلی اردن و الکویت کویت ملاقات کند و در صورت رجحان، در قطر به مصاف الریان برود تا بتواند وارد مرحله گروهی گردد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 134

به "تعطیلی 10 روزه تمرینات استقلال و تأخیر در بازگشت استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 10 روزه تمرینات استقلال و تأخیر در بازگشت استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید