تمجید بنا و محمدی از افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص این خانه کشتی گفت: اول اینکه خوشحالم این خانه کشتی به نام شهید مصطفی صدرزاده نامگذاری شده است چراکه همه شهدا برای من عزیز هستند.

تمجید بنا و محمدی از افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده

وی ادامه داد: به این سالن تخصصی که در رابطه با کشتی آماده بهره برداری شده است افتخار می کنم، چراکه چنین کمپ تمرینی در جهان بی نظیر است و ما می توانیم تا 90 روزی که به المپیک توکیو مانده با آمدن در این خانه کشتی، فضای نویی داشته باشیم و کشتی گیران نیز تمرینات بهتری را برگزار نمایند.

بنا توضیح داد: باید تعداد سالن های ورزشی را زیاد کنیم که هم مردم به ورزش جذب شوند و هم ورزش قهرمانی ما دارای انگیزه گردد و پیشرفت کند.

وی ادامه داد: به نظر من این کار هدر دادن سرمایه بلکه اینجا برای یک عمر بزرگی کشتی هزینه شده و امیدوارم که این کار بسیار پسندیده برای سایر رشته های ورزشی انجام گردد چراکه هرچه از این دست کارها انجام گردد لطف و محبتی است که به سلامت جامعه می گردد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز وجود چنین کمپ تمرینی را برای کشتی یک احتیاج ضروری و مبرم دانست و گفت: پیش از این در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تمرین می کردیم که یک محل بسیار خوب برای تمرینات کشتی گیران بود و در حال حاضر نیز قرار است تمرینات در خانه کشتی شهید صدرزاده بعنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در جهان برگزار گردد.

وی ادامه داد: به نظر من خانه های کشتی شهید صدرزاده و هادی در جهان بی نظیر و در شأن کشتی ما هستند و جا دارد به مجموعه فدراسیون کشتی درباره آماده سازی این دو خانه کشتی تبریک بگویم.

محمدی توضیح داد: قطعاً در اختیار داشتن چنین امکاناتی می تواند به فرایند رو به جلو در کشتی یاری کند و در امر نتیجه گیری هرچه بیشتر این رشته در مسابقات آینده و رسیدن آن به صندلی اصلی خود در جهان بسیار یاری نماینده باشد.

وی در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم در سراسر کشور این چنین کمپ هایی برقرار گردد چراکه بیشتر کشورهایی که حرفی برای گفتن در ورزش دارند و در المپیک ها جز شش کشور اول قرار می گیرند، همگی دارای کمپ هایی در بهترین نقاط کشورشان هستند و داشتن امکانات پیشرفته و به روز یکی از نکات لازم و ضروری برای پیشرفت ورزش در کشور است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7505

به "تمجید بنا و محمدی از افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید بنا و محمدی از افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید