قبایی زاده: با همه رایزنی ها نتوانستیم سهمیه سوم المپیک را بگیریم، امیدوارم در توکیو تابوشکنی کنیم

به گزارش مجله بای بلاگ، دبیر فدراسیون بوکس گفت: با وجود همه رایزنی ها و کوشش های کمیته ملی المپیک، نتوانستیم برای میثم قشلاقی سهمیه المپیک بگیریم.

قبایی زاده: با همه رایزنی ها نتوانستیم سهمیه سوم المپیک را بگیریم، امیدوارم در توکیو تابوشکنی کنیم

حمیدرضا قبایی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط کسب سهمیه المپیک به وسیله میثم قشلاقی گفت: با توجه به مبارزات خوبی که قشلاقی در قهرمانی آسیا به نمایش گذاشت و با شکست قهرمان جهان پیروز به کسب مدال نقره شد، این امید را داشتیم که بتوانیم از این بوکسور خوب در المپیک استفاده کنیم. برای این مهم رایزنی و نامه نگاری های با فدراسیون جهانی به وسیله فدراسیون بوکس و با IOC به وسیله کمیته ملی المپیک داشتیم، اما متأسفانه این اتفاق در نهایت رخ نداد.

وی توضیح داد: کمیته بین المللی المپیک بعد از لغو مسابقات پاریس برای کسب سهمیه یکسری شرایط را گذاشت و امتیازات چند مسابقه را محاسبه کرد. متأسفانه میثم قشلاقی با توجه به عدم حضور در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک در اردن و با وجود تمام کوشش های انجام شده، نتوانست در وزن 81 کیلوگرم پیروز به کسب سهمیه المپیک گردد.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص برنامه های این فدراسیون برای دو ملی پوش المپیکی خاطر نشان کرد: این مرحله اردو از روز 4 مرداد ماه تعطیل خواهد و ورزشکاران استراحت چند روزه ای خواهند داشت. قرار است اردوی بعد با حضور شش بوکسور و با کیفیت بهتر برگزار گردد و در پی این هستیم در صورت مهیا شدن شرایط و با یاری استکی، اردوی آینده را در جزیره کیش برگزار کنیم. بوکس از اولین کاروان هایی خواهد بود که در اواخر ماه جاری به ژاپن اعزام خواهد شد.

قبایی زاده راجع به شانس برگزاری اردوی مشترک در فاصله به جامانده تا المپیک گفت: خواسته سرمربی ما برگزاری یک ملاقات تدارکاتی تا قبل از المپیک است و رایزنی هایی هم انجام شده است، اما با توجه به شرایط کشورهای دیگر که آنها هم در مراحل آماده سازی هستند، بعید می دانم بتوانیم ملاقاتی داشته باشیم.

وی درباره شانس بوکس برای کسب مدال در المپیک هم گفت: دانیال شه بخش و شاهین موسوی در قهرمانی آسیا بار دیگر نشان دادند چیزی از قهرمانان جهان کم ندارند و با عملکرد خود مردم و جامعه بوکس را به دریافت مدال امیدوارتر کردند. امیدوارم با دعای خیر مردم این امر محقق گردد و تابوشکنی برای جامعه بوکس و ورزش ایران صورت بگیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7643

به "قبایی زاده: با همه رایزنی ها نتوانستیم سهمیه سوم المپیک را بگیریم، امیدوارم در توکیو تابوشکنی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبایی زاده: با همه رایزنی ها نتوانستیم سهمیه سوم المپیک را بگیریم، امیدوارم در توکیو تابوشکنی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید