توضیحات فردی که ساعی او را کتک زد

به گزارش مجله بای بلاگ، دبیر سازمان لیگ تکواندو گفت: هادی ساعی نه قهرمان است، نه پهلوان و درباره او اشتباه کردم.

توضیحات فردی که ساعی او را کتک زد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های گروه ب نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو از صبح امروز (پنجشنبه) در خانه تکواندو پیگیری شد اما مهمترین حاشیه مسابقات درگیری فیزیکی و سیلی هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو و باشگاه فرمانیه به صورت مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو بود.

بابایی در مورد اتفاق اتفاق افتاده میان او و هادی ساعی گفت: همه شاهد اتفاقات اتفاق افتاده بودند و واکنش هادی ساعی مزد زحمات اجرا شده من بود. ما در اتفاقات اتفاق افتاده دخیل نبودیم اما ایشان از اینکه خیر مقدم اجرا شده از سوی بلندگوی سالن نسبت به او به عنوان مدیر فنی تیم فرمانیه دیر اجرا شده است، ناراحت بود اما در این موضوع نیز من دخیل نبودم.

وی توضیح داد: حتی گوینده و کسی که دستور خیرمقدم بابت حضور ایشان در سالن را داد نیز من نبودم. برای ساعی این سوءتفاهم پیش آمده است که من با ایشان زاویه دارم. تا امروز فکر می کردم هادی ساعی قهرمان و پهلوان است اما با اتفاقات اتفاق افتاده ایشان نه قهرمان است و نه پهلوان و رفتار ایشان هیچ بویی از پهلوانی نداشت.

دبیر سازمان لیگ تکواندو در مورد اینکه ساعی با او درگیر فیزیکی داشت، گفت: اتفاقات اتفاق افتاده و برخورد فیزیکی ایشان با من را همه دیدند و این در حالی است که من هیچگونه بی احترامی به ایشان نکردم. درخواست خود را برای کمیته قضایی نوشتم و حتی با توجه به برخورد فیزیکی ایشان می توانم به مراجع قضایی شکایت کنم اما به خاطر حرمت فدراسیون و پولادگر که انسان اخلاق مداری است این اتفاق نمی افتد، اگر ایشان این حق را می بیند که تعرض کند ملاقات ما به قیامت باشد.

تسنیم

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5803

به "توضیحات فردی که ساعی او را کتک زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات فردی که ساعی او را کتک زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید