مانچینی موضع خود درباره آینده اش را تعیین کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم ملی ایتالیا موضع خود درباره آینده اش در این تیم پس از ناکامی در صعود به جام جهانی را معین کرد.

مانچینی موضع خود درباره آینده اش را تعیین کرد

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد که روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا با وجود ناکام شاگردانش در صعود به جام جهانی 2022 قصد استعفا ندارد.

مانچو یک روز پس از باخت یک بر صفر بامداد آدینه مقابل مقدونیه شمالی در شهر پالرمو که سبب شد ایتالیا برای دومین دوره متوالی در صعود به جام جهانی بازماند، در کمپ کوورچانوی تیم ملی ایتالیا، جلسه ای با بازیکنانش داشت و در آن موضع خود را برای ادامه کار تعیین نموده است.

طبق گزارش اسکای اسپورتس؛ مانچینی در مرکز زمین چمن کوورچانو قبل از شروع تمرینات شاگردانش برای بازی محبت آمیز سه شنبه شب، بسیار آرام و خونسردانه با آنها صحبت نموده است و ظاهراً به نوعی اعلام نموده که هیچ برنامه ای برای استعفا ندارد و می خواهد به راهنمایی لاجوردی پوشان ادامه دهد.

با توجه به وسعت ناکامی تیم ملی ایتالیا، بعضی از طرفداران و رسانه ها انتظار داشتند که مانچینی استعفا کند یا فدراسیون فوتبال ایتالیا او را برکنار کند اما مانچو حداقل فعلاً قصد چنین کاری را ندارد، اگرچه ممکن است که کوشش او صرفاً برای آرام کردن جو تیمش برای بازی مقابل ترکیه باشد.

تصور می گردد که مانچینی در نشست خبری پیش از بازی برابر ترکیه شفاف تر درباره آینده اش صحبت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8749

به "مانچینی موضع خود درباره آینده اش را تعیین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی موضع خود درباره آینده اش را تعیین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید