تولید نسخه های صوتی از دو رمان مشهور جرج اورول

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، انتشارات پنگوئن رندوم هاوس اعلام کرده است که در حال تولید نسخه های صوتی از دو رمان مشهور جرج اورول نویسنده مشهور انگلیسی یعنی قلعه حیوانات و 1984 است. انتشارات پنگوئن گفته است قبل از اتمام ماه ژانویه نسخه های صوتی این رمان ها وارد بازار کتاب خواهند شد.

تولید نسخه های صوتی از دو رمان مشهور جرج اورول

اریک آرتور بلر مشهور به جرج اورول داستان نویس، روزنامه نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی بود. او را بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش قلعه حیوانات که در سال 1945 میلادی منتشر شد و در اواخر دههٔ 1950 میلادی به شهرت رسید و نیز رمان 1984 می شناسند.

این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتاب دیگری از یک نویسندهٔ قرن بیستمی، فروش داشته اند. او همچنین با نقدهای پرشماری که بر کتاب ها می نوشت، بهترین وقایع نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن شناخته می شود.

انتشارات پنگوئن گفته است در تولید کتاب های صوتی رمان های اورول به طور متضاد عمل کرده است و در قرائت رمان قلعه حیوانات از زبان طنز استفاده کرده درحالیکه در رمان 1984 قالبی جدی تر دیده می شود. این انتشارات می گوید در حال تولید کتاب های صوتی از دیگر رمان های نوشته شده توسط این نویسنده انگلیسی است.

دو کتاب قلعه حیوانات و 1984 بارها مورد انواع اقتباس های هنری در تئاتر، تلویزیون و سینما قرار گرفته اند که شاید معروف ترین آنها، فیلم 1984 به کارگردانی مایکل اندرسون و همچنین هر دو اثر یاد شده توسط مایکل ردفورد باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5833

به "تولید نسخه های صوتی از دو رمان مشهور جرج اورول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید نسخه های صوتی از دو رمان مشهور جرج اورول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید