تکسیرا: دربی اصفهان متفاوت تر از سایر شهرآوردها است، بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده بازی فردا می کنیم

به گزارش مجله بای بلاگ، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دربی اصفهان حس خاصی دارد و از همه شهرآورد ها متفاوت تر است.

تکسیرا: دربی اصفهان متفاوت تر از سایر شهرآوردها است، بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده بازی فردا می کنیم

به گزارش ، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دربی اصفهان اظهار کرد: به نظرم جان انسان ها بیشتر از فوتبال اهمیت دارد و آرزو می کنم که مردم جهان از ویروس کرونا رهایی یابند. این سومین سال حضورم در اصفهان است که یک سال در ذوب آهن و 2 سال در سپاهان بودم. دربی اصفهان حس خاصی دارد و از همه شهرآورد ها متفاوت تر است. بازی سختی پیش رو داریم و تیم ذوب آهن با سرمربی جدید خود تغییراتی در سیستم و نحوه بازی اش داشته است. تیم ذوب آهن بازیکنان خوبی دارد که می توانند در یک لحظه تصمیم گیری های فوق العاده ای بگیرند.

او ادامه داد: ما هم شرایط خوبی داریم که امیدوارم که به مرز آمادگی کامل برای بازی فردا برسیم. ذوب آهن در ضربات ایستگاهی، کرنر و اوت یک مقدار خطرناک تر است و ما باید تمرکزمان را معطوف به نقاط قوت حریف کنیم. ما ارزش تیم ذوب آهن و بازیکنانش را می دانیم، اما باید حداکثر توان خود را به کار ببریم.

تکسیرا درباره اینکه خبر صدور رای بازی با پرسپولیس بر روی روحیه بازیکنان سپاهان تاثیرگذار خواهد بود، گفت: به هر حال این موضوع به روحیات بازیکنان برمی شود، اما همه کوشش خود را می کنیم که ذهنیت بازیکنان را برای بازی فردا آماده کنیم. ما برای بازی های سخت آماده هستیم و در بازی های آسیایی باید یاد بگیریم که تمرکزمان را از دست ندهیم. ما قصد داشتیم بعد از شکست برابر السد قطر جوابی به خودمان و بازیکنان بدهیم، اما نشد با پیروزی بازی کنیم، در حال حاضر آماده هستیم و به هدف فکر می کنیم و به سمت هدفمان حرکت می کنیم، زیرا یکی از اهداف ما این است که در صندلی بهتری نسبت به پارسال باشیم.

او بیان نمود: امیدوارم فردا سپاهان برنده بازی باشد و تیم ذوب آهن هم در آخر فصل صندلی بهتری کسب کند. به هر حال باشگاه ذوب آهن را دوست دارم و فکر می کنم بهتر شوند، اما برای من مهم این است سپاهان برنده بازی باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 972

به "تکسیرا: دربی اصفهان متفاوت تر از سایر شهرآوردها است، بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده بازی فردا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکسیرا: دربی اصفهان متفاوت تر از سایر شهرآوردها است، بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده بازی فردا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید