جشنواره هنر های دیجیتال مشارکت عناصر فعال دانشگاهی در حوزه های هنر و فناوری را گسترش می دهد

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در اولین نشست شورای سیاستگذاری سومین جشنواره ملی هنر های دیجیتال تأکید کرد: این جشنواره مشارکت عناصر فعال دانشگاهی در حوزه های هنر و فناوری را گسترش می دهد.

جشنواره هنر های دیجیتال مشارکت عناصر فعال دانشگاهی در حوزه های هنر و فناوری را گسترش می دهد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت علوم، غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره ملی هنرهای دیجیتال با اشاره به پیوند این هنر با فناوری گفت: برگزاری جشنواره هنر های دیجیتال این فرصت را ایجاد می کند تا ابزار های نوین در خدمت هنر قرار گرفته و مفاهیم جدیدی را در این عرصه به اجتماع عرضه کنند.

وی افزود: آنچه اهمیت برگزاری این جشنواره را دو چندان می کند، نفوذی است که هنر های دیجیتال در بین جامعه مخاطب داشته و ابعاد گوناگون زندگی آنان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تأکید کرد: در این هنر باید توجه داشت که مخاطب هنر های دیجیتال، مخاطبی هوشمند و فعال است که دارای نکته بینی و ظرافت های خاص خود است.

رئیس جشنواره ملی هنر های دیجیتال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربیات به دست آمده از دوره های گذشته ابراز داشت: با بهره گیری از ظرفیت های ایجاد شده انتظار می رود در این دوره علاوه بر تأکید بر مؤلفه نوآوری که ویژگی این قبیل جشنواره ها است، مشارکت عناصر فعال دانشگاهی در حوزه های هنر و فناوری نیز گسترش یابد.

وی همچنین ساختار جشنواره ملی هنر های دیجیتال را ساختاری پویا و مبتنی بر دانش تخصصی ارزیابی نموده و اظهار امیدواری کرد: در سومین جشنواره ملی هنر های دیجیتال که به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می شود، دستاورد های چشمگیری را در این عرصه ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7201

به "جشنواره هنر های دیجیتال مشارکت عناصر فعال دانشگاهی در حوزه های هنر و فناوری را گسترش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره هنر های دیجیتال مشارکت عناصر فعال دانشگاهی در حوزه های هنر و فناوری را گسترش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید