جشن باشکوه معرفی برندهای محبوب سال 1401

به گزارش مجله بای بلاگ، پس از گذشت بیش از 75 روز نظرسنجی گسترده برند محبوب و رقابت برندهای مطرح بازار ایران در جلب رأی هواداری و وفاداری به برندها، برندهای محبوب ایرانی سال 1401 در تاریخ 11 مردادماه در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما معرفی می شوند.

جشن باشکوه معرفی برندهای محبوب سال 1401

در این مراسم که به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار می گردد، 3 برند محبوب هر گروه که بالاترین رأی را از طرف مصرف کنندگان کسب نموده اند، معرفی و تقدیر خواهد شد. ضمناً از بین مصرف کنندگانی که در این نظرسنجی شرکت نموده اند به قید قرعه از طرفداران منتخب مردمی برندها نیز با اهدای جوایزی تقدیر به عمل می آید.

بی شک جایگاه برند محبوب که به وسیله مخاطبین و مردم معین می گردد، تعهدات سنگینی را بر دوش برندها خواهد گذاشت و آن پاسخگویی به حسن اعتماد و حمایت طرفداران شان در بازار است. ضمناً گزارشات جامع محبوبیت و گزارشات پایش برند در گروه های مختلف کالا و خدمات جشنواره به وسیله سایت رسمی جشنواره به آدرس www.irantopbrands.org در اختیار برندها می باشد.

برندهای محبوب جهت کسب اطلاع بیشتر و حضور در مراسم جشن پایانی با دبیرخانه جشنواره به شماره 66072554 و 66072567 تماس حاصل نمایید.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8792

به "جشن باشکوه معرفی برندهای محبوب سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن باشکوه معرفی برندهای محبوب سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید