حرکت بسیار خوبی در حوزه هوایی شروع شده است، ارتقای تانک های ایران با استفاده از فناوری تانک کرار

به گزارش مجله بای بلاگ، وزیر دفاع با بیان اینکه حرکت بسیار خوبی در حوزه هوایی شروع شده است، گفت: در سال های گذشته ما شاهد موتور جت ایرانی بودیم که برای ما کاربرد فراوان دارد.

حرکت بسیار خوبی در حوزه هوایی شروع شده است، ارتقای تانک های ایران با استفاده از فناوری تانک کرار

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برنامه تیتر امشب شبکه خبر طی سخنانی اظهار کرد: صنعت هوایی یک صنعت پیشرفته و دارای استانداردهای بسیار بالاست. ایمنی در این صنعت بسیار مهم است و کوچک ترین اشتباه می تواند فاجعه آفرین باشد. کشوری که می تواند در حوزه ساخت هواپیما به یک دستاورد قابل برسد، در واقع بیانگر این است که دارای بلوغ فناوری و علم و قدرت صنعتی است.

وی اضافه کرد: بحمدالله در سال های گذشته در این حوزه دستاوردهای خوبی داشتیم که یکی از آنها آموزشی کوثر بود و ما چند ماه بعد بلافاصله خط فراوری آن را افتتاح کردیم و در روزهای گذشته سه فروند از آن را تحویل نیروی هوایی دادیم؛ انشاالله بتوانیم تا انتها سال و اوایل سال آینده 3 فروند دیگر از آن را آماده تحویل کنیم. در کنار این، یک هواپیمای آموزشی دیگری تحت عنوان یاسین با طراحی کامل ایرانی سال گذشته رونمایی شد که هم اکنون در حال طی جهت خودش است. قبل از آن نیز یک هواپیمای آموزش دیگر را آماده نموده بودیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه حرکت بسیار خوبی در حوزه هوایی شروع شده است، گفت: در سال های گذشته ما شاهد موتور جت ایرانی بودیم که در جنگل های ما کاربرد دارد.

امیر حاتمی با اشاره به دستاوردهای حوزه زمینی در وزارت دفاع، گفت: حوزه زمینی بسیار گسترده است و از انواع سلاح های انفرادی تا توپخانه و موشک اندازها و زرهی ها را در بر می گیرد، یعنی یک مجموعه از محصولات را در بر می گیرد.

امیر حاتمی با اشاره به دستاوردهای حوزه زمینی در وزارت دفاع، گفت: حوزه زمینی بسیار گسترده است و از انواع سلاح های انفرادی تا توپخانه و موشک اندازها و زرهی ها را در بر می گیرد، یعنی یک مجموعه از محصولات را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: ما 1700 محصول در حوزه رزم زمینی داریم که در رسته های مختلف به کار گرفته می گردد. شرایط ما بسیار خوب است اگر در حوزه های دیگر ما می گوئیم 90 درصد پیشرفت داشتیم اما در حوزه زمینی می توان با افتخار گفت که نزدیک 100 درصد تمام نیازمندی های خود را تأمین می کنیم.

وی ادامه داد: ما در حوزه ضد زره دستاوردهای بسیار خوبی داشته ایم. ضدزره دهلاویه که یک سلاح بسیار خوبی است را توانستیم فراوری کنیم. همچنین تانک کرار ساخته شده است که دستاوردهای فناورانه اش برای ما بسیار زیاد است و اخیراً تانک های مان را با استفاده از فناوری تانک کرار می خواهیم ارتقا بدهیم. همچنین انواع تیربارها توسط ما فراوری می گردد.

4129/

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4299

به "حرکت بسیار خوبی در حوزه هوایی شروع شده است، ارتقای تانک های ایران با استفاده از فناوری تانک کرار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت بسیار خوبی در حوزه هوایی شروع شده است، ارتقای تانک های ایران با استفاده از فناوری تانک کرار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید