خامس: از انتقال به اورتون راضی ام

به گزارش مجله بای بلاگ، خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی از انتقال به اورتون ابراز خوشحالی کرد.

خامس: از انتقال به اورتون راضی ام

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آغاز خامس رودریگز در اورتون بقدری خوب بود که بسیاری زین الدین زیدان را به علت عدم استفاده از این بازیکن در ترکیب شماتت می کردند. علیرغم افت در ادامه راستا، خامس رودریگز اخیرا دوباره به ترکیب بازگشته و او این هفته در رجحان تیمش مقابل لیورپول ایفای نقش کرد. خامس رودریگز از حضور در گودیسون پارک رضایت داشته و در خصوص رجحان اورتون مقابل لیورپول نیز صحبت نموده است.

خامس رودریگز گفت: من از حضور در ترکیب اورتون و انتقال به این تیم خوشحالم. همه ما می دانیم که انتقال به اورتون مرحله جدیدی در دوران ورزشی من محسوب می گردد. تقریباً در 30 سالگی شرایط من خوب است و بابت هر چیز جدیدی که به زندگی من اضافه می گردد خوشحالم.

رجحان مقابل لیورپول در لیگ برتر؟ بازی کردن در برابر لیورپول سخت بود. همه می دانند که لیورپول تیم بزرگی است و من فکر می کنم آنها در بین سه تیمی قرار دارند که نمایش خوبی ارائه می دهند. خوشحالم که به تیمم یاری کردم تا در این دربی برنده گردد. اورتون از سال 1999 تا به امروز در ورزشگاه آنفیلد پیروز نشده بود، پس ما این هفته پیروز به تاریخ سازی شدیم. من از اینکه بخشی از ترکیب اورتون در این ملاقات بودم احساس رضایت دارم و امیدوارم بتوانم به همین فرایند خوب در آینده ادامه دهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6284

به "خامس: از انتقال به اورتون راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خامس: از انتقال به اورتون راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید