خبرنگاران اداره کل بنادر گیلان به بیمارستان آستارا تجهیزات پزشکی اهدا کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، آستارا - خبرنگاران - فرماندار آستارا گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برای بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان، سه دستگاه مانیتور به ارزش یک میلیارد ریال اهدا کرد.

خبرنگاران اداره کل بنادر گیلان به بیمارستان آستارا تجهیزات پزشکی اهدا کرد

حسن رستم زاد روز چهارشنبه اظهار کرد: بیماران مشکوک به کرونا در آستارا علاوه بر بخش داخلی در بخش های جراحی، مراقبت های ویژه و اورژانس بیمارستان بستری هستند و تجهیز بخش ها ضروری است.

وی با تقدیر از مساعدت مدیرکل بنادر و دریانوری استان گیلان، اعلام نمود: بخش دوم کمک های سخت افزاری این اداره کل تا پایان فروردین ماه به بیمارستان آستارا اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: اوایل هفته جاری از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی بازدید شد و زحمات پرستاران و پزشکان به عنوان جهادگران عرصه سلامت قابل تقدیر و رسیدگی به شرایط بیماران مشکوک به کرونا قابل قبول و مطلوب است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 160 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.

طبق آخرین اعلام فرمانداری آستارا، 292 بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در بیمارستان این شهرستان بستری بودند و 238 نفر آنها بهبود یافته و مرخص شده اند و تعدادی تحت درمان هستند.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1282

به "خبرنگاران اداره کل بنادر گیلان به بیمارستان آستارا تجهیزات پزشکی اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اداره کل بنادر گیلان به بیمارستان آستارا تجهیزات پزشکی اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید