خبرنگاران برترین های فضای مجازی شطرنج المپیاد یزد معین شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، یزد- خبرنگاران- دبیر المپیاد ورزشی یزد گفت: مسابقات آزاذ شطرنج در فضای مجازی استان با حضور 50 نفر با انجام 234 بازی از یزد، بافق، مهریز، میبد، ابرکوه و علاقه مندانی از کرمان، مشهد، شیراز، لرستان و اصفهان برگزار گردید و در خاتمه نفرهای برتر معین شدند .

خبرنگاران برترین های فضای مجازی شطرنج المپیاد یزد معین شدند

علی شکیبا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در بخش مردان سید سهیل سجادی نایینی از یزد، بنیامین جوانشیری از مشهد و محمد علیزاده از کرمان و در بخش بانوان، راحیل فلاح از ابرکوه، مائده یوسفیان از اصفهان و فاطمه تقوی از بافق مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها به خاطر پیشگیری از ویروس کرونا در فضای مجازی از سوی هیات شطرنج با همکاری اداره کل ورزش و جوانان یزد برگزار گردید ادامه داد: در رده سنی پیشکسوتان کاظم توکلی از شهرستان یزد به عنوان نفر برتر انتخاب شد .

همچنین در اول آبان ماه جاری نخستین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی استان یزد برای کارمندان دولت در فضای مجازی با حضور 45 نفر در هفت دور با انجام 149 بازی برگزار گردید و نفرهای برتر نیز معرفی شدند.

نخستین المپیاد ورزشی استان در امسال از 27 مهرماه امسال به مدت 10 روز با استفاده از ظرفیت فضای مجازی با همکاری هیات ورزشی پیگیری می گردد.

این المپیاد با همکاری هیات های شطرنج، انجمن های ورزشی، ورزش های همگانی، کاراته،پهلوانی و زورخانه ای اجرا می گردد.

المپیاد در سال های قبل به صورت حضوری با همکاری هیات های ورزشی و ورزشکاران استان در 10 شهرستان برگزار می شد .

استان یزد 48 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار بیمه شده و یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد .

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز(شنبه)گفته بود که با فوت 335 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید- 19 در کشور به 32 هزار و 320 نفر رسیده است و 31 استان همچنان در شرایط قرمز یا هشدار یا زرد کرونا هستند.

سیما سادات لاری اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر سوم آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، پنج هزار و 814 بیمار جدید مبتلا به کووید- 19 در کشور شناسایی شده اند و 2 هزار و 169 نفر بستری شدند و با این حساب، مجموع بیماران به 562 هزار و 705 نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 450 هزار و 891 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و چهار هزار و 952 نفر از بیماران در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا به امروز چهار میلیون و 689 هزار و 118 آزمایش تشخیص کووید- 19 در کشور صورت گرفته است.

لاری اضافه نمود: شرایط از لحاظ شیوع کرونا در استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران ، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در شرایط قرمز است و همچنین هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان در شرایط نارنجی و زرد قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4731

به "خبرنگاران برترین های فضای مجازی شطرنج المپیاد یزد معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برترین های فضای مجازی شطرنج المپیاد یزد معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید