خبرنگاران تراکتورسازی برابر شاهین بوشهر برای کسب سهمیه آسیا کوشش می نماید

به گزارش مجله بای بلاگ، بوشهر-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدواریم در ملاقات دوشنبه شب با پیروزی برابر شاهین بوشهر جهت این تیم برای دریافت سهمیه بازی های آسیایی تسهیل گردد.

خبرنگاران تراکتورسازی برابر شاهین بوشهر برای کسب سهمیه آسیا کوشش می نماید

ساکت الهامی روز یکشنبه در کنفرانس خبری پیش از ملاقات تیمش با شاهین بوشهر اضافه کرد: از روز اولی که کار در تراکتور سازی را آغاز کردیم، هدفمان کسب سهمیه بود و مجموعه ما در این راه تمام سعی و کوشش خود را بکار گرفته است.

وی بیان نمود: اکنون شرایط به گونه ای است که تراکتور می تواند پس از مدت ها سهمیه آسیا را کسب کند.

الهامی ادامه داد: ما در جام حذفی نیز شرایط خوبی داریم و امیدوارم فرداشب نیز یک بازی زیبا را از جانب هر دو تیم ببینیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم زیرا چاره ای جز دریافت سه امتیاز نداریم.

وی یادآور شد: شرایط بازی تراکتور و شاهین بوشهر به شکلی است که هر 2 تیم به برد در این بازی احتیاج مبرم دارند و برای آنها جای هیچگونه ریسک و اشتباهی وجود ندارد.

الهامی گفت: با توجه به اینکه در بازی فردا هر دو تیم برای پیروزی بازی می نمایند این شرایط به زیبایی های فوتبال و شکل دریافت یک بازی تهاجمی یاری شایانی می نماید.

وی گفت: هر تیمی که تمرکز و بار روانی خوبی داشته باشد می تواند پیروز از میدان خارج گردد و شرایط خود را در جدول مسابقات بهبود ببخشد.

الهامی اضافه کرد: در زمان حاضر ملاقات با هیچ تیمی آسان نیست بویژه تیم هایی همانند شاهین که اکنون به عنوان یکی از تیم های شایسته لیگ برای بقا می جنگد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که مهدی پاشازاده مربی جوان و کاربلدی که دیر به حقش در فوتبال رسیده، سکان دار تیم خوب شاهین شده است و برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر دوشنبه شب در بوشهر به مصاف یکدیگر می فرایند.

اکنون تراکتورسازی با 46 امتیاز در رده سوم و شاهین شهرداری بوشهر نیز با 21 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور واقع شده است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3694

به "خبرنگاران تراکتورسازی برابر شاهین بوشهر برای کسب سهمیه آسیا کوشش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تراکتورسازی برابر شاهین بوشهر برای کسب سهمیه آسیا کوشش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید