خبرنگاران تصادف زنجیره ای 20 خودرو در کنارگذر شرق اصفهان 8 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش مجله بای بلاگ، اصفهان - خبرنگاران - تصادف زنجیره ای 20 دستگاه خودرو در روز شنبه در کنارگذر شرق اصفهان ناشی از وقوع طوفان و گرد و غبار شدید سبب مصدومیت هشت نفر شد.

خبرنگاران تصادف زنجیره ای 20 خودرو در کنارگذر شرق اصفهان 8 مصدوم برجا گذاشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران، سرعت این طوفان را 110 کیلومتر در ساعت گفت و اضافه نمود: گروه های اورژانس و هلال احمر، مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

منصور شیشه فروش اضافه نمود: برای پیشگیری از حوادث، تردد در محورهای نایین-اردکان، سجزی و کنارگذر شرق اصفهان بطور موقت ممنوع است.

وی اضافه نمود: وزش شدید باد همچنین سبب آسیب زدن به شبکه برق سه روستا در بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع در غرب استان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان توضیح داد: علاوه بر این، سقف شرکت تعاونی روستایی روستای چشمه احمدرضا در منطقه مذکور تخریب شد که در این حادثه یک نفر صدمه دید که به مرکز درمانی انتقال یافت.

بر اساس اعلام روز شنبه اداره کل هواشناسی اصفهان، 2 روز آینده ناپایداری جوی در استان ادامه دارد و در بیشتر مناطق هوا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می گردد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6733

به "خبرنگاران تصادف زنجیره ای 20 خودرو در کنارگذر شرق اصفهان 8 مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف زنجیره ای 20 خودرو در کنارگذر شرق اصفهان 8 مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید