خبرنگاران دادستان دلیجان: تصاویر افراد بدون ماسک در رسانه ها منتشر می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، خمین - خبرنگاران - دادستان عمومی و انقلاب دلیجان گفت: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان از امروز(دوشنبه) تصاویر کسانی که در اماکن عمومی ماسک نزنند در رسانه های عمومی منتشر می گردد.

خبرنگاران دادستان دلیجان: تصاویر افراد بدون ماسک در رسانه ها منتشر می گردد

علیرضا ترابی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این اقدام در راستای تشدید اقدامات تنبیهی و بازدارنده برای کاهش شیوع فزاینده بیماری کرونا در این شهرستان اعمال می گردد.

وی ادامه داد: بعضی افراد و گروه های اجتماعی در سطح شهرستان و فضاهای عمومی بدون استفاده از ماسک حضور پیدا می نمایند که این امر و سایر موارد رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، سلامت شهروندان را به خطر می اندازند.

دادستان عمومی و انقلاب دلیجان اضافه نمود: برگزارنمایندگان جشنهای عروسی ، تجمعات بدون مجوز و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان مجازات نیز می شوند و باید به عنوان جایگزین حبس در مراکز درمانی و بیمارستان این شهرستان فعالیت اجباری انجام دهند.

بر اساس اعلام سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 574 هزار و 856 نفر تا پنجم آبان 99 در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 32 هزار و 953 نفر رسیده است.

43 شهر کشور در جدیدترین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مناطق حاد کرونا شناسایی شده اند که دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی یکی از آنها است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4683

به "خبرنگاران دادستان دلیجان: تصاویر افراد بدون ماسک در رسانه ها منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دادستان دلیجان: تصاویر افراد بدون ماسک در رسانه ها منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید