خبرنگاران دستگیری 18 دزد با 60 سرقت و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش مجله بای بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: 18 دزد و مالخر با 60 فقره سرقت در این استان دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری 18 دزد با 60 سرقت و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی روز شنبه گفت: پس از چندین مورد سرقت در استان کارمطلعان با رصد فعالیت های افراد سابقه دار، پیروز شدند محل اختفای این افراد را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه 18 نفر از سارقان و مالخران را دستگیر کنند که این افراد در بازپرسی های اجرا شده به 60 فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: چهار نفر کلاهبردار حرفه ای با 14 فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال در استان دستگیر شدند.

سردار علیرضا مظاهری گفت: با شکایت شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، موضوع در دستور کار قرار گرفت که با شناسایی محل اختفای این افراد، در عملیاتی غافلگیرانه چهار متهم دستگیر و به مقر پلیس مطلعی استان منتقل شدند.

دستگیری 6 قاچاقچی حرفه ای در بجنورد

سردار مظاهری همچنین از دستگیری 6 نفر قاچاقچی حرفه ای و کشف سه میلیارد و 250 میلیون ریال انواع کالای قاچاق از آنان خبر داد.

وی گفت: ماموران از فعالیت تعدادی از افراد در حوزه نگهداری و فروش انواع کالای قاچاق در سطح استان مطلع شده و با شناسایی محل نگهداری این کالاها و بازرسی از آن اماکن، 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق، 220 قطعه لوازم یدکی خودرو و یک دستگاه موتور و اتاق خودرو کشف و ضبط شد.

پلمب 2 واحد صنفی در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از پلمب 2 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا، 15 واحد صنفی شامل آرایشگاه، خواروبارفروشی و نانوایی مورد بازدید قرار گرفت.

سرهنگ مجید یگانه پور اضافه کرد: در این طرح از 9 واحد صنفی متخلف تعهد کتبی گرفته شد و 2 واحد صنفی متخلف نیز با هماهنگی های اجرا شده پلمب شد.

هشت سارق اماکن خصوصی در دام پلیس

سرهنگ غلامی، جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از دستگیری هشت سارق اماکن خصوصی با 17 فقره سرقت در استان خبر داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4403

به "خبرنگاران دستگیری 18 دزد با 60 سرقت و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری 18 دزد با 60 سرقت و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید