خبرنگاران فرماندار گناباد خواهان توجه بیشتر والدین به مسایل پرورشی بچه ها شد

به گزارش مجله بای بلاگ، گناباد- خبرنگاران- فرماندار گناباد گفت: توجه به مسایل پرورشی بچه ها و دانش آموزان در دوران شیوع کرونا یک دغدغه مهم است و خانواده ها و والدین باید با احساس مسوولیت بیشتری به این امر توجه داشته باشند.

خبرنگاران فرماندار گناباد خواهان توجه بیشتر والدین به مسایل پرورشی بچه ها شد

حامد قربانی عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد اضافه نمود: با توجه به تعطیلی مدارس در دوره شیوع کرونا آموزش دانش آموزان به وسیله فضای مجازی انجام می گردد و والدین باید اقدامات فرزندان خود را در این زمینه به طور مرتب رصد نمایند.

وی ادامه داد: والدین باید به گونه ای به مقوله تعلیم و پرورش فرزندان خود اهتمام ورزند که کوشش های آموزش و پرورش بی اثر نگردد.

فرماندار گناباد گفت: باید از ظرفیت اساتید حوزه روان شناسی و خانواده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای کاهش آسیب های این بخش استفاده گردد.

وی اضافه نمود: آموزش و پرورش از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز اقدامات بسیار خوبی برای آموزش دانش آموزان انجام داده و با ابداعات پیروز اجازه نداده است آموزش تعطیل گردد.

قربانی ادامه داد: به رغم شرایط قرمز شهرستان گناباد از نظر شیوع کرونا، بازگشایی مدارس این شهرستان در موعد مقرر طی چند روز گذشته انجام شد ولی حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و فقط باید برای برطرف اشکال در مدارس حاضر شوند.

وی با اشاره به بازنشستگی 187 نفر در آموزش و پرورش گناباد طی سالجاری خواهان استفاده از نیروهای مازاد دیگر دستگاه های احرایی در این بخش شد.

یک هزار و 800 فرهنگی در 1031 کلاس درس در قالب 274 مدرسه، تدریس 18 هزار دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی گناباد برعهده دارند.

مرکز شهرستان 90 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2366

به "خبرنگاران فرماندار گناباد خواهان توجه بیشتر والدین به مسایل پرورشی بچه ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار گناباد خواهان توجه بیشتر والدین به مسایل پرورشی بچه ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید