خبرنگاران مه ولات در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته است

به گزارش مجله بای بلاگ، تربت حیدریه - خبرنگاران- سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات با اشاره به این که این شهرستان به لحاظ شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شرایط قرمز قرار گرفته است گفت: از ابتدای همه گیری بیماری کووید 19 تا به امروز 30 تن از مردم این منطقه به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

خبرنگاران مه ولات در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته است

مهدی دهقان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 از 501 شهروند مه ولاتی در آزمایشگاههای سطح استان خراسان رضوی آزمایش کرونا گرفته شده است که نمونه آزمایش 162 نفر مثبت اعلام شده است.

وی ادامه داد: مرکز غربالگری امام رضا (ع) مه ولات در مدت چهار ماه فعالیت خود هم از 282 نفر نمونه گیری کرده است که آزمایش کرونای 96 نفر آنها مثبت اعلام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذای اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: تنها راه مبارزه با بیماری کووید 19، استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها و خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت است.

شهرستان مه ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس 115، 6 مرکز خدمات جامع سلامت، 24 خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی - درمانی به مردم ارایه می دهند.

فیض آباد مرکز شهرستان 55 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار گرفته است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به 363 هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می کند.

این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان شهر مه ولات دارد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شمار جان باختگان بیماری کووید 19 در کشور به 26 هزار و 957 نفر رسید و 30 استان در شرایط قرمز یا هشدار کرونا هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4417

به "خبرنگاران مه ولات در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مه ولات در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید