خداحافظی 33 درصد مشترکان زنجانی با قبوض کاغذی گاز

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: 83 درصد مشترکان در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت نموده اند.

خداحافظی 33 درصد مشترکان زنجانی با قبوض کاغذی گاز

موسی احمدلو در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت گاز برای اجرای پروژه حذف صورت حساب کاغذی گاز در مدت یک ماه توانسته است، اطلاعات بالغ بر 286 هزار و 601 مشترک خود را دریافت کند.

این مسئول ادامه داد: از مجموع 343 هزار و 935 مشترک گاز در استان، تا به امروز 286 هزار و 601 مشترک معادل 33.83 درصد، در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت نموده اند.

وی با تاکید بر ثبت شماره تلفن همراه و اشتراک مشترکان برای انجام هرچه سریع تر اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز، اضافه نمود: شماره تلفن های همراه مشترکان از سه روش ثبت از سوی کنتورخوان ها، ثبت در وب سایت شرکت گاز و نیز ارسال شماره اشتراک در سامانه پیغام کوتاه 1000194 انجام می گردد.

احمدلو توضیح داد: در روش خوداظهاری یعنی ثبت شماره های اشتراک به وسیله پیغامک و سایت توسط مشترک، اطلاعات با صحت کامل در سیستم تغذیه شده و بسیار مطمئن و تقریبا بدون اشتباه است که این روش گام موثری در به دست آمدن لیست صحیحی از شماره تلفن همراه مشترکان است. همچنین در روش جمع آوری اطلاعات توسط کنتورخوان؛ پس از ثبت اطلاعات می بایست صحت آن مورد پایش قرار گیرد تا مغایرت های آن معین شده و سپس اطلاعات به سامانه اصلی منتقل گردد.

وی اضافه نمود: مشترکان با آنالیز اطلاعات مندرج در پیغامک صورت حساب، در صورتی که اشتراک اعلام شده مربوط به آنان نباشد، می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز به آدرس: https://ghabz.nigc.ir شماره موبایل خود را از آن اشتراک حذف نموده و یا هرگونه مغایرت در اطلاعات پیغامک را به مسئولان امر اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان یادآور شد: ارسال قبض پیغامکی از ابتدای آذرماه شروع شده و تا زمان جمع آوری کامل شماره تلفن های همراه مشترکان، قبض گاز علاوه بر پیغامک به صورت کاغذی نیز ارسال می گردد و پس از آن مطابق دستورالعمل های ابلاغی صورت حساب گازبهای مصرفی صرفا به شماره همراه ثبت شده مشترکان پیغامک می گردد.

این مسئول با بیان اینکه کوشش می کنیم اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز بدون دغدغه برای شهروندان انجام گردد، اظهارکرد: به منظور فعال سازی صورت حساب پیغامکی، مشترکان می بایست کد دستوری شماره اشتراک1 (از چپ به راست: عدد یک - علامت ستاره - شماره اشتراک) را به شماره 1000194 ارسال، یا به سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرس www.nigc.ir و یا سـایت شرکـت گـاز زنجـان به آدرس www.nigc-zanjan.ir منوی حذف قبض مراجعه نمایند.

احمدلو اعلام نمود: طرح حذف قبوض کاغذی گاز، اقدامی در راستای کاهش هزینه های جاری، تسریع در وصول مطالبات، تسهیل و توسعه خدمات الکترونیک، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان، حرکت به سمت انجام بخشی از مسئولیت های اجتماعی و نیز کاهش مراجعات مردمی است و صرفه جویی در مصرف کاغذ و صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی، کاهش هزینه های چاپ و توزیع قبوض و حفظ محیط زیست از دیگر مزایای اجرای این طرح ملی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 479

به "خداحافظی 33 درصد مشترکان زنجانی با قبوض کاغذی گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی 33 درصد مشترکان زنجانی با قبوض کاغذی گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید