خرمگاه: امیدوارم 2 هفته ناکامی را جبران کنیم ، حضور منصوریان نعمت است

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: امیدوارم بتوانیم دو هفته ناکامی خود را در مقابل تیم فجر سپاسی جبران کنیم.

خرمگاه: امیدوارم 2 هفته ناکامی را جبران کنیم ، حضور منصوریان نعمت است

محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی، اظهارکرد: امیدواریم بازی فردا یک بازی بسیار خوب شود و بتوانیم دو هفته ناکامی خود را در مقابل تیم فجر سپاسی جبران کنیم.

به گزارش خبرنگاران، وی افزود: در این 28 روز آقای منصوریان نداشته ایم و با این که ایشان به صورت آنلاین با ما در ارتباط بود اما انرژی مثبتی که ایشان به تیم می داه را در این روزها نداشته ایم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدواریم هرچه زودتر منصوریان را داشته باشیم. در دو بازی گذشته علی رغم زحمات کادر فنی و بازیکنان اما حضور آقای منصوریان بر روی نیمکت برای ما نعمت است. امیدواریم هرچه سریعتر بتوانیم از وجود آقای منصوریان و داشته های فنی ایشان استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازی قبلی تیم صنعت نفت آبادان نیز افزود: متاسفانه آقای شریفی دو پنالتی 100 درصد را برای ما نگرفت. داور در دقیقه 82 با این که زاویه خوبی داشت اما برای ما پنالتی نگرفت، در صورتی که اگر این پنالتی گرفته می شد، می توانستیم در دقیقه 82 بازی را یک بر یک مساوی کنیم. اگر آن پنالتی گرفته می شد تیم تراکتور مجاب می شد تا جلو بیاید و ما می توانستیم در زمان به جای مانده، حتی گل برتری را بزنیم. آقا شریفی در بازی قبل در صحنه هایی که می توانست حقانیت را ثابت کند اما برای ما سوت نزد و متاسفانه ما براساس شرایط داوری بازی را واگذار کردیم.

خرمگاه گفت: امیدواریم این اولین و اخرین باری باشد که از داوری ضربه می خوریم چون وقتی اولین هفته های لیگ از داوری ضربه خوردن شرایط را بسیار سخت می کندو در بازی قبلی داوری همه صحنه های 50- 50 را به تراکتور داد و امیدواریم دیگر در بازی ها آنچه که حقانیت صنعت نفت است را کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی فردا در مقابل فجر سپاسی نیز اعلام کرد: بازی فردا بسیار سخت است و تیم فجر یک تیم دونده است. تیم نفت را آنالیز کرده ایم و تمرین کرده ایم تا بتوانیم در مقابل نفت پیروز باشیم. ما دو هفته بد را گذراندیم و متاسفانه اشتباه فردی ما را اذیت کرد. با همه تلاشی که انجام داده ایم ، مطمئن هستیم بازی فردا بازی خیلی خوبی برای ما خواهد شد. بازیکنان هم قسم شده اند تا بازی فردا را ببریم زیرا ما محکوم به برد هستیم و باید بازی فردا را ببریم. بازی فردا بازی سختی است و از این رو بچه ها خوب فکر کرده اند و خوب زندگی و تلاش کرده اند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: آماده یک بازی خوب برای شهر آبادان هستیم و امیدواریم یک برل خوب بیاوریم. این که در دو هفته قبل تیم با ترکیب های متفاوتی بازی کرده است، به دلیل عدم آمادگی و کم بازی کردن و شروع دیر تمرینات است. ما هنوز در پی شرایط بهتر هستیم و کم کم آشنایی با بازیکنان به ما کمک می کند تا بتوانیم به شرایط ایده ال برسیم.

وی گفت: ما تمرین کرده ایم و همه داشته های تیم فوتبال فجر سپاسی را میدانیم و به نوع فوتبال بازی کردن نفت آشنا هستیم. فجر دفاع خوبی دارد و در پی ضد حمله از طریق ارسال پاس های بلند است اما با تمریناتی که داشته ایم به این موضوع کاملا آگاه هستیم. امیدواریم بازیکنان ما فردا تمرکز صد درصدی داشته باشند. ما نباید اشتباه فردی داشته باشیم تا فردا بتوانیم با تلاش، تفکر و همت بازیکنان بتوانیم بازی را ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8583

به "خرمگاه: امیدوارم 2 هفته ناکامی را جبران کنیم ، حضور منصوریان نعمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرمگاه: امیدوارم 2 هفته ناکامی را جبران کنیم ، حضور منصوریان نعمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید