خلج زاده: خواهان ادامه برگزاری لیگ برتر تکواندو بانوان هستیم، جدال قهرمانی میان سه تیم خواهد بود

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم تکواندو اسپریچو گفت: برای حمایت از اسپانسر تیم و همچنین از بین رفتن خستگی بازیکنان خواهان ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو هستیم.

خلج زاده: خواهان ادامه برگزاری لیگ برتر تکواندو بانوان هستیم، جدال قهرمانی میان سه تیم خواهد بود

شهره خلج زاده سرمربی تیم اسپریچو صدرنشین لیگ برتر تکواندو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد نظر خود در مورد ادامه یا تعویق مسابقات لیگ کوثر گفت : تعداد بازیکنان ما در این فصل رقابت های لیگ برتر تکواندو واقعا کم بود و از تعداد محدودی بازیکن استفاده کردیم. به قول رقیبان ارنج تیم ما به دلیل محدودیت بازیکنان در تمامی مسابقات این فصل تعیین بود و شرایط مان به گونه ای نبود که مانند رقبا سقف بازیکنان خود را پر کنیم و بازیکنان ذخیره داشته باشیم.

وی توضیح داد: خدا را شکر با وجود محدودیت بازیکنان و به خاطر عملکرد خوب بازیکنان تا قبل از تعطیلات لیگ برتر صدرنشین مسابقات و مدعی سکو بودیم. اسپانسر تیم ما برای اولین بار در لیگ برتر تکواندو بانوان ورود نموده بود و همه جوره تیم ما را بدون فشار برای حضور روی سکو یا قول قهرمانی بدون هیچ چشمداشتی حمایت کرد. شخصا به خاطر اینکه خستگی از تن بازیکنان تیم به خاطر کوشش هایشان در بیاید و یک حمایت متقابل در مقابل اسپانسر داشته باشیم خواهان برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر هستم.

سرمربی تیم تکواندو اسپریچو ادامه داد: البته برای حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، داوران و عوامل اجرایی مسابقات می توان ادامه رقابت ها را در روزهای بیشتری و با تعداد تیم های کمتر برگزار کرد. در نهایت هر تصمیمی مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تکواندو بگیرند ما تابع آن خواهیم بود، اما همانطور که گفتم خواهان ادامه برگزاری مسابقات هستم تا در نهایت شاهد تعیین شدن تیم های برتر مسابقات باشیم.

خلج زاده در مورد شرایط تمرینی بازیکنان این تیم گفت: یک سری از بازیکنان به صورت انفرادی تمرین دارند، اما هنوز هیچ باشگاهی باز نشده است که ما بخواهیم به بچه ها تمرین بدهیم. در این مدت بعضی بازیکنان دورادور تمرینات را پیگری می کردند، اما بعضی دیگر از بازیکنان نیز شرایط تمرین را نداشتند. موضوعی که صد در صد باعث مشکل برای ما به خصوص از لحاظ وزنی خواهد شد. قطعا در صورت تعیین شدن برنامه مسابقات یک ماه زمان برای آماده سازی بازیکنان احتیاج است.

وی در مورد جدال قهرمانی این فصل لیگ برتر تکواندو بانوان تاکید نمود: در حال حاضر تیم ما با دو بازی بیشتر با تیم های کن و فتح صدر البرز صدرنشین لیگ برتر است. این تیم ها دو ملاقات معوقه به دلیل حضور ملی پوشان خود در تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دارند که به هیچ عنوان با توجه به تعویق مسابقات احتیاجی به تعویق مسابقات آنها نبود.

سرمربی تیم اسپریچو مطرح کرد: در حال حاضر جدال ما با تیم کن و همچنین ملاقات کن با فتح صدر البرز سرنوشت قهرمانی را تعیین خواهد نمود و به نوعی یکی از این سه تیم قهرمان مسابقات خواهد شد. در صورت فزونی مقابل کن و فزونی کن مقابل فتح صدر البرز صد در صد قهرمان خواهیم شد و در غیر این صورت احتمال تعیین شدن قهرمان با تفاضل وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2247

به "خلج زاده: خواهان ادامه برگزاری لیگ برتر تکواندو بانوان هستیم، جدال قهرمانی میان سه تیم خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلج زاده: خواهان ادامه برگزاری لیگ برتر تکواندو بانوان هستیم، جدال قهرمانی میان سه تیم خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید