دختر بروس لی: حاضرم با تارانتینو ملاقات کنم

به گزارش مجله بای بلاگ، شانون لی که تابستان پیش از تارانتینو شکایت کرد و مخالف نحوه ارایه چهره پدرش در فیلم روزی روزگاری در هالیوود بود، حالا می گوید حاضر به مصاحبه با این کارگردان است.

دختر بروس لی: حاضرم با تارانتینو ملاقات کنم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلم روزی روزگاری در هالیوود توانست پنج نامزدی گلدن گلوب کسب کند و 370 میلیون دلار در باکس آفیس دنیای بفروشد. اما این فیلم درام با نقش آفرینی برد پیت و لئوناردو دی کاپریو توانست این کار را بدون اکران در چین انجام بدهد.

فیلم در ابتدا قرار بود بیست وپنجم اکتبر در این کشور اکران بشود، اما بعد از اینکه شانون لی، دختر بروس لی شکایتی را نزد سازمان ملی فیلم چین ثبت و نسبت به نمایش پدرش در فیلم اعتراض کرد، اکران فیلم کنسل شد. کوئنتین تارانتینو کارگردان در اکتبر تایید کرد که فیلم را برای مسرور کردن مسئولان چینی تدوین مجدد نخواهد کرد.

لی گفت: من همانطور که اینجا شکایت کرده بودم آنجا هم شکایت کردم، اما مسلما از طریق کانال های چینی. اما واقعا تصمیم آن ها برای هر کاری که با فیلم کردند تصمیم خودشان بود.

تابستان گذشته تارانتینو و لی به صورت عمومی با هم مشاجره داشتند و لی می گفت: فیلم تارانتینو پدرش را به عنوان فردی مغرور به تصویر می کشد. تارانتینو از چگونگی نمایش این افسانه هنر های رزمی دفاع کرد. در صحنه ای که بحث برانگیز شده بروس لی (با بازی مایک موه) می گوید می تواند به راحتی محمدعلی کلی را فلج کند، اما در نهایت در مبارزه مقابل شخصیت پیت که یک بدلکار است، شکست می خورد.

لی که ناظر بنیاد پدرش است گفت: در تمام راستا حرفه ای کاری اش تلاش کرده میراث او را حفظ کند. بروس لی در سال 1973 در 32 سالگی درگذشت و به خاطر معرفی کردن هنر های رزمی به هالیوود از طریق فیلم هایی مانند اژد ها وارد می شود و بازی مرگ در دنیا شناخته شده است.

لی گفت: واقعا فکر می کنم این فیلم به ضرر او بود، به نظرم به ضرر بازیگران آسیایی بود و این واقعا شرم آور است.

وی گفت: با وجود اینکه با تارانتینو مستقیم صحبت نکرده مسئله ای با این مسئله ندارد. لی اضافه کرد: می توانم تصور کنم که او علاقه ای به من ندارد و شاید نخواهد با من صحبت کند. اما من همیشه برای داشتن یک مکالمه حاضر هستم.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 60

به "دختر بروس لی: حاضرم با تارانتینو ملاقات کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر بروس لی: حاضرم با تارانتینو ملاقات کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید