دفتر عقد شیک و لاکچری، بهترین گزینه برای مراسم عقد شما

به گزارش مجله بای بلاگ، رپرتاژ آگهی - دفتر عقد، برگزاری مراسم عروسی و یا رزرو باغ عمارت؟! درگیر کدامیک برای بهترین روز زندگیتان هستید؟! درواقع یافتن دفتر عقد شیک و زیبا برای ثبت عقد، از اولین قدم های عروس و دامادهای عزیزی است که قصد دارند شروع پیوند مقدس و عشق آسمانی خود را جشن بگیرند. با انتخاب درست و اصولی دفتر عقد و ازدواج متناسب با سلیقه و بودجه مورد نظرتان، می توانید بهترین روز زندگی خود را با لحظاتی شیرین به یاد ماندنی کنید.

دفتر عقد شیک و لاکچری، بهترین گزینه برای مراسم عقد شما

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

ازدواج یک پیوند آسمانی است که روح و جان زوجین را به یکدیگر پیوند داده و سرآغاز هم زیستی عاشقانه است. از دیرباز در فرهنگ ما ایرانی ها انجام مراسم عقد و عروسی، با آیین و آداب ورسوم ویژه ای همراه بوده است. در حال حاضر نیز باوجود تمام مشکلاتی که پیش روی جوانان است، عروس و دامادها مشتاقانه به هر نحوی سعی می نمایند که این آئین ها را در مراسم خود بگنجانند و بهترین روز زندگی خود را با کم ترین هزینه برگزار نمایند تا خاطرات شیرین و فراموش نشدنی برای خود و اطرافیانشان رقم بزنند؛ البته که برخی از افراد نیز معتقدند که این جشن مهمترین روز زندگیشان است و به دنبال برگزاری عقد لاکچری و مراسم عروسی لوکسی می باشند.

دفتر عقد شیک برای جشن عقد

برای برگزاری مراسم عقد و ازدواج و نهایتاَ مراسم عروسی، شاید اولین جایی که به ذهنتان برسد منزل خودتان باشد، اما باید این نکته را در نظر گرفت که برگزاری این مراسم در آپارتمان های امروزی تقریباً غیرقابل انجام بنظر می رسد و از همین رو، بسکمک از افراد برای راحتی خود و خانواده، به رزرو تالار و باغ عمارت می پردازند. البته که هم اکنون دفاتر عقد زیادی تمام مراحل جشن عقد (از خواندن خطبه بر سر سفره عقد تا تمام مراحل پذیرایی و شام) را در فضایی شیک و دلپذیر به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

اولین گام برای برگزاری مراسم عقد، یافتن یک دفتر عقد لاکچری، شیک و مناسب است. توجه داشته باشید که بهتر است در انتخاب دفتر عقد و ازدواج، دقت و حوصله به خرج دهید. اما حال سوال اینست که یک دفتر عقد مناسب و ایده آل چه شرایطی را داراست؟!

دفتر عقد و ازدواج باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

*موقعیت مکانی

اولین و مهم ترین ویژگی که سبب می شود به انتخاب یک دفتر عقد و ازدواج به عنوان گزینه مناسب فکر کرد، محدوده جغرافیایی آن است. چراکه با توجه به زمان محدودی که در اختیارداریم، بهترین گزینه، انتخاب محضری است که مسافت کم تری با منزل و یا آتلیه عروس و تالار پذیرایی ما داشته باشد. دسترسی آسان به محضر عقد می تواند درروند برگزاری مراسم مؤثر باشد، این نزدیکی مسافت می تواند شما را در برگزاری یک مراسم بدون استرس کمک کند.

سعی کنید محضری انتخاب کنید که دسترسی آسانی برای همه میهمانان داشته باشد. توجه به طرح زوج و فرد و داشتن آسانسور نیز یکی دیگر از مواردی است که هنگام انتخاب دفتر ازدواج، ضروری است در ذهن داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که باید هنگام انتخاب دفتر عقد به آن توجه اساسی شود، جای پارک و پارکینگ اختصاصی محضر موردنظر است. اطمینان از اینکه تمامی میهمانان بتوانند خودروی خود را در یک پارکینگ امن قرار دهند یک امر ضروری است. پس توجه به پارکینگ محضر عقد را از خاطر نبرید.

*ظرفیت

سالن عقد باید در عین زیبایی و شیک بودن، فضای کافی برای تمام میهمانان را داشته باشد بنابراین با تخمین میهمانان خود، محضری انتخاب کنید که گنجایش کافی را داشته باشد. تعداد جایگاه های موجود را بشمارید تا بیشتر از ظرفیت دفترعقد مهمان دعوت نکنید، زیرا جایگاه های اضافی میتواند چینش سالن را بر هم بزند!

همچنین یک دفتر عقد و ازدواج خوب یک اتاق انتظار و یا لابی دارد تا میهمانان بتوانند قبل از برگزاری مراسم بدون هیچ دغدغه ای در آنجا منتظر بمانند.

*نوع دکوراسیون و سفره عقد

قطعاً یکی مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب یک محضر عقد دخیل است، شیک بودن و داشتن جلوه های بصری چشم نواز دکوراسیون، سفره عقد و اکسسوری های متعدد آن است. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای برگزاری عقد لاکچری، زمانی که برای بازدید یک محضر می روید، ابتدا دکوراسیون و چیدمان سفره عقد آن را بررسی کنید.

دکوراسیون و محیط لاکچری و شیک، از ویژگی های جدانشدنی هر سالن عقد و دفتر ازدواج است؛ چراکه قرار است ثبت فیلم و عکس شما در بهترین روز زندگی تان در این مکان انجام گیرد و محیط لاکچری و شیک محضر عقد همراه با چیدمان و دیزاین مدرن سفره عقد، گل آرایی و شمع آرایی جذاب، بهترین روز زندگیتان را برای همیشه خاطره ساز خواهد کرد.

چنانچه محضری این موارد را نداشت، ولی موقعیت و شرایط آن مناسب با هزینه تان بود، می توانید با هماهنگی قبلی خودتان این آپشن ها را اضافه نمایید.

*نورپردازی جذاب

در هنگام انتخاب محضر و دفتر عقد حتماً نور و روشنایی آن را در نظر بگیرید. برخی دفاتر ازدواج، نورپردازی حرفه ای و افکت نوری و پایکوبی نور جذابی (بخصوص در جایگاه عروس و داماد) دارند که می تواند در ثبت بهترین تصاویر و خاطره سازیهای فراموش نشدنیتان کمک زیادی نمایند.

*موسیقی

امروزه بیشتر دفاتر ثبت عقد و ازدواج و حتی باغ عمارت ها، امکانات پخش موسیقی و پایکوبی یا اجرای موزیک زنده را دارند. اگر دوست دارید مراسم عقد محضری شما درنهایت شادی و خوشحالی برگزار شود، محضری را انتخاب کنید که امکان پخش موسیقی مدرن و پیشرفته را داشته باشد. یک مراسم خوب زمانی خاطره ساز خواهد بود که موسیقی و پایکوبی به بهترین نحو در آن برقرار باشد و تمامی لذت ها را چندها برابر نماید. همچنین حضور یک دی جی حرفه ای نیز می تواند بسیارموثر باشد؛ چرا که با انواع سبک موسیقی و آهنگ ها آشناست و شما به راحتی می توانید سبک موسیقی یا نام خواننده مورد علاقه تان را به جهت پخش، با او هماهنگ کنید.

*عاقد

با توجه به استرس عروس و دامادهای عزیز که تا حدودی هم طبیعی است، باید دفتری ازدواجی انتخاب کرد که عاقدی خوش رو و خوش برخورد داشته باشد. درحقیقت بهترین لحظات زندگی شما با یک عاقد بداخلاق و اخمو تبدیل به یک خاطره تلخ خواهد شد؛ پس زمانی که به یک دفتر عقد و ازدواج مراجعه می کنید، ویژگی های اخلاقی عاقد محضر را در نظر بگیرید.

*هزینه

واضح است که قیمت و هزینه مناسب سالن عقد و دفتر ازدواج، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد. در شرایط کنونی بیشتر عروس و دامادها به دنبال یک محضر عقد لاکچری با قیمت مناسب و متناسب با بودجه شان هستند.

*جایگاه جذاب عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد همیشه از سایر قسمت های سالن عقد و یا حتی باغ عمارت متمایز است. جایگاه عروس و داماد با نورپردازی، گل آرایی، مبلمان لوکس، لوسترهای جذاب و پرده های حریر تزئین می شود. بنابراین توجه به زیبایی و دیزاین جایگاه عروس و داماد نیز از مواردیست که بایستی هنگام انتخاب دفتر عقد و ازدواج به آن توجه شود.

*پذیرایی منظم و دقیق

بدون شک از مهم ترین ویژگی های یک سالن عقد حرفه ای و یا یک باغ عمارت لاکچری، پذیرایی منظم و دقیق پرسنل آن است؛ چرا که راحتی و برطرف کردن نیاز میهمانان، یکی از لذتبخش ترین خاطرات هر مراسم عروسی خواهد بود. ما ایرانی ها همیشه برای میهمان احترام ویژه قائل هستیم. قطعاً خوش رویی و تعاملات سنجیده از مهم ترین ویژگی تیم تشریفاتی یک سالن عقد و ازدواج خوب است.

با توجه به شرایط فعلی، بسکمک از عروس و دامادها قصد ندارند که برای مراسم خود هزینه زیادی بنمایند؛ بنابراین ترجیح می دهند که به جای رزرو تالار و یا پذیرایی در منزل، مراسم خود را با هزینه ای کمتر برگزار نمایند. به طور مثال عروس و داماد می توانند برای کم کردن هزینه ها در محضر با شیرینی، چای، کیک، میان وعده های متنوع و نوشیدنی های خنک از میهمانان خود در باغ عمارت هایی با قیمت مناسب، پذیرایی نمایند. معمولاً دفاتر ازدواج امکاناتی را برای پذیرایی میهمانان در نظر گرفته که با هماهنگی قبلی می توان به بهترین نحو برای آن برنامه ریزی کرد.

*سایر امکانات

یک دفتر عقد خوب و مناسب دفتری است که علاوه بر ویژگی های فوق امکانات دیگری ازجمله (آتلیه اختصاصی، میکاپ آرتیست اختصاصی، دسته گل، ماشین عروس و …) را داشته باشد. قطعاً این ویژگی ها درروند برگزاری هر چه بهتر مراسم عقد و ازدواج شما عروس و دامادهای عزیز تأثیرگذار خواهد بود. هنگام انتخاب یک محضر ودفتر ازدواج در صورت نیاز این موارد و امکانات را نیز به ذهن بسپارید.

برای انتخاب لوکسترین دفاتر عقد و ازدواج، سایت سوربان در کنار شماست تا بتوانید به آسانی و با مشاهده موقعیت و عکس دفاتر عقد بهترین تصمیم را بگیرید. ما در این وب سایت بهترین های عقد و ازدواج را در دسته بندی های مجزا قرار داده ایم تا شما با مشاهده پکیج های متنوع، انتخاب آسانی داشته باشید.

سوربان؛ انتخابی حرفه ای برای خدمات عقد و عروسی

سایت سوربان با معرفی جامع خدمات عقد و عروسی در سراسر ایران، بهترین ها را برای مراسم های شما در نظر گرفته است. شما عروس و دامادهای عزیز می توانید هم اکنون با مراجعه به این وب سایت، خدمات عقد و عروسی، شامل لوکس ترین دفاتر عقد و ازدواج، آتلیه های معروف و محبوب، سالن آرایش و میکاپ آرتیست های حرفه ای، مزون های لباس عروس با ژورنال های متنوع و مد روز، باغ عمارت های عکاسی، تالارها و تشریفات مجالس مجلل و باشکوه، مزون های سفره عقد، مراکز خرید جهیزیه و سایر موارد مربوط به عقد و ازدواج را مشاهده کنید و بهترین گزینه ها را متناسب باسلیقه، موقعیت و بودجه خود انتخاب نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4772

به "دفتر عقد شیک و لاکچری، بهترین گزینه برای مراسم عقد شما" امتیاز دهید

1 کاربر به "دفتر عقد شیک و لاکچری، بهترین گزینه برای مراسم عقد شما" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر عقد شیک و لاکچری، بهترین گزینه برای مراسم عقد شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید