دلیل جدایی تندروان از تیم والیبال سیرجان، حضور نامعلوم در آسیا

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سیرجان برای نخستین بار در سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر قهرمان شد تا نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا باشد. محمدرضا تندروان، سرمربی پیروز این تیم در ابتدای سال با بازیکنان مد نظر تیم سیرجان به توافق رسید و بازیکنان دیگری نیز برای سیرجان جذب کرد اما در ادامه تندروان با تیم شهرداری ارومیه قرارداد رسمی امضا کرد و بازیکنان مد نظر را نیز با خودش در ارومیه همراه کرد.

دلیل جدایی تندروان از تیم والیبال سیرجان، حضور نامعلوم در آسیا

جدایی تندروان با ستاره های سیرجان سوالاتی به وجود آورد و برخی اعتقاد داشتند محمدرضا تندروان بی اخلاقی کرده است و در حالی که با سیرجان به توافق رسیده بود با ارومیه قرار داد امضا کرد.

محمدرضا شریف پور در مصاحبه با خبرنگاران درباره دلایل جدایی تندوران گفت: هیچ قراردادی با تندروان و بازیکنان به صورت رسمی بسته نشده بود و فقط در حد صحبت بود. با تندروان به توافق نرسیدیم و برای او در تیم ارومیه آرزوی موفقیت دارم.

مدیر تیم والیبال سیرجان در ادامه تاکید کرد: به دلیل برخی مسائلی که بنده عنوان کردم و نیز محدودیت هایی که شرکت اعمال کرد با تندروان به توافق نرسیدیم. از امروز پیگیر مربی و بازیکنان جدید هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با امیر حسینی وارد مذاکره شده اند یا خیر؟گفت: خیر. هنوز با هیچ بازیکن و مربی وارد مذاکره نشدیم. از امروز پیگیر جذب نفرات مد نظر هستیم.

شریف پور در پاسخ به این سوال که سیرجان نماینده والیبال ایران در جام باشگاه های آسیا است آیا در این مسابقات شرکت خواهند کرد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر بحث حضور در جام باشگاه ها مطرح است اما ما زیر مجموعه شرکت هستیم و مدیران ارشد تصمیم گیرنده خواهند بود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور ارمنستان: تور ارمنستان ارزان قیمت، تور لحظه آخری ایروان را از ما بخواهید.

تور پاریس: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7513

به "دلیل جدایی تندروان از تیم والیبال سیرجان، حضور نامعلوم در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل جدایی تندروان از تیم والیبال سیرجان، حضور نامعلوم در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید