دوئل والیبال ایران برابر کانادا در ارومیه

به گزارش مجله بای بلاگ، تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها مقابل کانادا به میدان می رود.

دوئل والیبال ایران برابر کانادا در ارومیه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور خبرگزاری خبرنگاران، لیگ ملت های والیبال به ایستگاه هفته سوم رسید و بلندقامتان ایران در شرایطی به مصاف حریفان خود می فرایند که این دیدارها به میزبانی ارومیه برگزار می گردد.

بلندقامتان ایران در هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها، باید به مصاف تیم های کانادا، لهستان و روسیه برود. شاگردان کولاکوویچ سال جاری برخلاف سال های گذشته آغاز متفاوتی در لیگ ملت ها داشتند و از 6 بازی که در هفته اول و دوم انجام دادند تنها یک باخت مقابل برزیل در کارنامه خود دارند و در برابر پنج تیم دیگر پیروز میدان شدند.

ملی پوشان والیبال در نخستین بازی هفته سوم مقابل کانادا به میدان می فرایند. این تیم با 12 امتیاز در صندلی ششم واقع شده است و دو باخت هم در جریان این رقابت ها تجربه نموده است.

هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال برای ایران از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه هر سه تیم کانادا، لهستان و روسیه از حریفان جدی برای صعود به فینال هستند، بنابراین این سه بازی برای شاگردان کولاکوویچ از اهمیت بالایی برخوردار است، البته با توجه به اینکه هفته سوم و چهارم رقابت های لیگ ملت ها در دو شهر ارومیه و اردبیل برگزار می گردد از همین روی ایران می تواند به خوبی از امتیاز میزبانی استفاده کند.

تیم کانادا یکی از تیم های قدرتمند آمریکای شمالی محسوب می گردد و همواره در برابر ایران نمایش خوبی ارائه نموده است. تنها برد ایران مقابل ملی پوشان والیبال کانادا در انتخابی المپیک 2016 ریو بود.

دومین بازی ایران در هفته سوم مقابل لهستان است، تیمی که قهرمان دو دوره اخیر رقابت های قهرمانی دنیا را در کارنامه خود دارد. بازی این دو تیم همواره با حاشیه های زیادی همراه بوده است، به خصوص سال جاری که با اظهارات جنجالی کوبیاک علیه ایران شرایط این بازی کاملاً متفاوت است.

آخرین بازی هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال مقابل تیم روسیه است، تیمی که عنوان قهرمانی را در کارنامه خود دارد و مانند ایران تنها یک باخت در کارنامه خود دارد.

برنامه دیدارهای ایران در هفته سوم به توضیح زیر است:

ایران - کانادا - آدینه 24 خرداد - ساعات 18:30

ایران - لهستان - شنبه 25 خرداد - ساعت 18:30

ایران - روسیه - یکشنبه 26 خرداد - ساعت 18:30

4048/4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1363

به "دوئل والیبال ایران برابر کانادا در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل والیبال ایران برابر کانادا در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید