دکوراسیون ساده و گرم خانه فاطمه و محسن در آبادان

به گزارش مجله بای بلاگ، وب سایت چیدانه - صدف حقیقت: زمانی که می خواهید رنگ مناسب را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید، فاکتور های مختلفی دخیل هستند. برای مثال اگر در خانه شما فرزند کوچکی زندگی می نماید، اهمیت انتخاب رنگ دو چندان می گردد. رنگ مبل راحتی شیک باید به سمتی گرایش داشته باشد که لکه ها و کثیفی را کمتر نشان دهد یا حداقل به راحتی تمیز گردد.

دکوراسیون ساده و گرم خانه فاطمه و محسن در آبادان

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

پس نباید فراموش کنید که علاوه بر علاقه و سلیقه شخصی تان، سبک زندگی و آینده نگری هم اهمیت زیادی دارد. در این مطلب قرار است دکوراسیون دو خوابه خانه ای در آبادان را معرفی کنیم که رنگ مبل راحتی شیک آن ها طوسی است و در کنار قرمز و سبز خودنمایی می نماید.

خانه فاطمه و محسن در یک نگاه

  • تعداد افراد ساکن: چهار نفر
  • شغل خانم خانه: خانه دار/ شغل آقای خانه: آزاد
  • موقعیت شهر: آبادان/ محله: امیری
  • متراژ فضا: 127 متر مربع
  • طبقه همکف
  • ملک استیجاری
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • تعداد سرویس بهداشتی: یک عدد
  • سبک دکوراسیون: تلفیقی
  • رنگ غالب: طوسی
  • طراح: خانم خانه

دکوراسیون خانه خود را در چند کلمه توصیف کنید.

گرم، ساده، دلنشین به دور از تجملات

دلیل انتخاب این خانه برای شما چیست؟ چه مدت برای پیدا کردنش زمان سپری شد؟

ما این واحد را به دلیل محله آن، دلباز بودن خانه، داشتن پنجره در پذیرایی و مجزا بودن اتاق خواب ها، حمام و سرویس بهداشتی از فضای پذیرایی و نشیمن انتخاب کردیم. به دلیل اینکه قبلا یکی از دوستان ما در این خانه ساکن بود، پیدا کردن آن زمانی نبرد.

داستان دکوراسیون خانه خود را تعریف کنید.

نیمکت های موجود در دکوراسیون پذیرایی را برای حیاط خانه قبلی مان ساخته بودیم و در این دکوراسیون به دلیل خالی بودن فضای خانه، نداشتن حیاط اختصاصی و همچنین علاقه به استفاده از وسایلی با متریال چوب خام از این نیمکت ها در گوشه ای از فضای پذیرایی استفاده کردیم.

رنگ مبل راحتی شیک، طوسی!

چرا این رنگ و سبک را برای چیدمان انتخاب نموده اید؟

به دلیل علاقه ای که به چوب خام در چیدمان داشتم، از نیمکت های چوبی در دکوراسیون استفاده کردم. همچنین رنگ طوسی را به عنوان رنگ اصلی و رنگ های دیگر را به عنوان مکمل و به جهت گرما بخشیدن به خانه به کار بردم.

انتخاب رنگ مبل راحتی شیک طوسی یکی از کم چالش ترین گزینه ها برای طراحی به شمار می رود. شما می توانید با این انتخاب هر زمان که دوست داشتید، تغییر دکوراسیون کوچک و ساده ای انجام دهید، ولی از نتیجه کار به اندازه کافی لذت ببرید.

آیا برای دکوراسیون خانه فرایند خاصی را پیش گرفته اید؟

سبز بودن خانه و وجود عنصر هایی که نشان از وجود کودک در منزل دارند، برای چیدمان خانه در اولویت قرار داشتند. عناصری که در آن ها چوب به کار رفته، آرامش، امنیت و حال خوبی به خانه ما می دهد.

داشتن چه فضا یا وسیله ای در خانه تان اهمیت زیادی داشت؟

داشتن فضای دنج و وجود کتابخانه اهمیت بسیاری برای چیدمان خانه مان داشت.

افرادی که مطالعه را در برنامه همیشگی زندگی خود گنجانده اند، قطعا تعداد بیشتری کتاب دارند و ترجیح می دهند این کاغذی های محبوبشان را در یک بخش مجزا و تعیین چیدمان نمایند. با توجه به ابعاد خانه و فضای موجود، بهترین مدل را برای کتابخانه خود انتخاب یا طراحی کنید.

معمولا برای خرید وسایل چه فروشگاه، بازار یا محلی را انتخاب می کنید؟

برای تهیه وسایل ترجیح می دهیم از فروشگاه های شهر خودمان مثل بازار افرایند و به صورت حضوری خرید کنیم.

وسیله یا فضای مورد علاقه تان در خانه چیست؟

فضای دنجی که با نیمکت ها چیدمان شده را بسیار دوست داریم، ولی اتاق خواب ها که نور مناسبی ندارند، چندان مورد پسند ما نیستند.

برای آنکه بتوانید یک فضای دنج را در خانه خود ایجاد کنید، باید اولویت هایتان را بسنجید. چه چیزی برای شما صمیمیت و آرامش به ارمغان می آورد؟ استفاده از آن ها در یک گوشه خانه می تواند آن فضا را به یک بخش دنج و محبت آمیز تبدیل کند.

آخرین وسیله ای که برای خانه خریده اید، چیست و آن را از کجا تهیه کردید؟

رانر های پارچه ای و کوسن های چهار خانه آخرین خرید خانه هستند که پارچه آن را به صورت حضوری خریدم و سپس خودم کوسن ها را دوختم.

آیا وسیله ای در خانه وجود دارد که خودتان آن را ساخته باشید؟ از چه متریالی برای ساختش استفاده نموده اید؟

نیمکت ها را همسرم با متریال چوب و با استفاده از میخ، چسب چوب و اره برقی ساخته است. رانر های روی میز و کوسن ها را خودم دوخته ام. رنگ آمیزی دیوار ها هم توسط من و همسرم انجام شد.

  • میز تلویزیون: خرید از رهنان اصفهان
  • میز جلو مبلی: برند ترک، خرید از رهنان اصفهان
  • میز و جایگاه غذاخوری: خرید از بازار کنزالمال خرمشهر
  • کتابخانه: خرید اینترنتی

من عاشق وسایل قدیمی و سنتی مثل فرش دستباف و گلیم هستم و هر وسیله ای که در آن چوب به کار رفته باشد مثل سبد های حصیری که استفاده کردم را بسیار دوست دارم.

منبع: برترین ها
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2179

به "دکوراسیون ساده و گرم خانه فاطمه و محسن در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون ساده و گرم خانه فاطمه و محسن در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید