راه هموار آزادکاران برای کسب سهمیه های به جامانده المپیک

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا صبح امروز (یکشنبه) در شهر آلماتی قزاقستان شروع می گردد که طی آن ملی پوشان ایران در اوزان 65، 74 و 97 کیلوگرم برای کسب سهمیه های به جامانده المپیک به میدان خواهند رفت.

راه هموار آزادکاران برای کسب سهمیه های به جامانده المپیک

بر این اساس امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان از صبح امروز به مصاف حریفان خود می فرایند تا بتوانند با کسب سهمیه های المپیک، ترکیب تیم ایران در این آوردگاه عظیم تکمیل نمایند.

طبق قرعه کشی رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا، برنامه ملاقاتهای امروز آزادکاران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عبدالله از کویت کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان جون سوک یون از کره جنوبی و حاجی محمد علی از بحرین می رود در این وزن 10 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مصاف علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان منگ حجی جان از چین و پارینیا چامناجان از تایلند می رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند که نمایندگان هند، قطر و تاجیکستان در گروه امامی حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نائویا آکاگوما از ژاپن مبارزه می نماید و در صورت پیروزی در این کشتی در مبارزه بعدی به مصاف ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان می رود در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

بنابراین گزارش نفرات راه یافته به ملاقات فینال سهمیه المپیک توکیو را کسب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگاران، کشتی آزاد ایران پیش از این در پیکارهای جهانی سال 2019 قزاقستان در اوزان 57 کیلوگرم توسط رضا اطری، 86 کیلوگرم توسط حسن یزدانی و 125 کیلوگرم توسط یدالله محبی صاحب سهمیه المپیک شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6974

به "راه هموار آزادکاران برای کسب سهمیه های به جامانده المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه هموار آزادکاران برای کسب سهمیه های به جامانده المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید