رایزنی برای افزایش مستمری هر مددجوی کمیته امداد به 500 هزار تومان

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد درباره شرایط پرداخت مستمری ها گفت اکنون مستمری برای یک نفر حدود 200 هزار تومان و حداکثر پرداختی به یک خانواده 620 هزار تومان است که این ناکافی است و در بودجه امسال پیشنهاد ما برای مستمری حداقل یک نفر 500 هزار تومان است.

رایزنی برای افزایش مستمری هر مددجوی کمیته امداد به 500 هزار تومان

حسین خدرویسی در کنفرانس آنلاین ملی امور اجتماعی در برنامه هفتم توسعه درباره اولویت های کمیته امداد در برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: اولویت اول ما توانمندسازی مددجویان در بخشهای مختلف است که این توانمندسازی از طریق خدمات پایه اشتغال و درآمدزایی با ثبات و حمایت و سلامت خانواده و ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی است. البته پیوست همه این فعالیتهای ما حوزه فرهنگی و مذهبی است. کمیته امداد با ارائه برنامه ای منسجم که در حال تدوین است، بنا دارد با امداد الکترونیک و یکپارچه خدمات بخشهای مختلف را به مددجویان ارائه کند.

وی درباره برنامه های کمیته امداد برای سالمندان توضیح داد: اکنون بیش از یک میلیون و 700 هزار سالمند از افراد و خانواده های تحت پوشش ما هستند. اکنون برنامه ما برای سالمندان بالا بردن سطح کیفیت خدمات این افراد در بخش های مختلف به ویژه حمایتهای درمانی و اجتماعی از سالمندان است که به طور ویژه در برنامه های خود دیدیم و اکنون نیز رئیس کمیته امداد و هیات امنای امداد در کنار سایر افراد جامعه هدف ما، توجه به سالمندان را در صدر قرار داده و در برنامه آینده ما نیز توجه به این قشر به طور ویژه دیده شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در پاسخ به سوال دیگری در خصوص میزان پرداخت مستمری ها گفت: براساس بعد خانوار مستمری پرداخت می کنییم. اکنون مستمری برای یک نفر حدود 200 هزار تومان و حداکثر پرداختی به یک خانواده 620 هزار تومان است که این ناکافی است و در بودجه امسال در مجلس شورای اسلامی و دولت رایزنی کردیم. پیشنهاد ما برای مستمری حداقل یک نفر، 500 هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6175

به "رایزنی برای افزایش مستمری هر مددجوی کمیته امداد به 500 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای افزایش مستمری هر مددجوی کمیته امداد به 500 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید