رغبتی: مدیرعامل و 2 عضو هیئت مدیره همراه تیم به قطر می&zwnjروند، تدارک خوبی برای پاداش قهرمانی آسیا دیدیم

به گزارش مجله بای بلاگ، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد مدیرعامل و دو عضو هیئت مدیره این باشگاه همراه کاروان پرسپولیس به قطر سفر خواهند کرد.

رغبتی: مدیرعامل و 2 عضو هیئت مدیره همراه تیم به قطر می&zwnjروند، تدارک خوبی برای پاداش قهرمانی آسیا دیدیم

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، علی رغبتی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از سفر این تیم به قطر برای حضور در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه تمام شرایط برای موفقیت تیم فراهم شده است. انصافاً تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان آماده بودند و از شرایط استفاده کردند. امروز تیم به قطر اعزام می‌شود تا ان‌شاءالله دست پر به ایران بازگردیم.

وی در خصوص سفر بعضی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به قطر شرح داد: بله، آقای سمیعی به همراه من و آقای علیپور همراه تیم هستیم. ما چون بعضی بحث‌های حاشیه‌ای هم با AFC داریم ترجیح دادیم در حاشیه ملاقات فینال این بحث‌ها را هم با مسئولان مطرح کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا تدارکات لازم برای حضور این تیم در قطر فراهم شده است، گفت: بله، ما تجربه یک ماه قبل را داریم. الان هم شرایط بهتر است و فقط دو تیم در قطر خواهند بود. یک تیم از شرق آسیا به همراه پرسپولیس و AFC همه شرایط را در نظر گرفته است.

رغبتی در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا نیز خاطر نشان کرد: اولاً پاداش معنوی این قهرمانی غیرقابل شمارش است که نصیب ایران خواهد شد. در کنار آن تدارک خوبی دیده شده است و از حمایت آقای رئیس جمهور و ارگان‌های دیگر هم برخوردار هستیم. باشگاه هم پیش‌بینی خوبی نموده است که در زمان موفقیت آن را اعلام خواهیم کرد و بازیکنان در جریان هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5055

به "رغبتی: مدیرعامل و 2 عضو هیئت مدیره همراه تیم به قطر می&zwnjروند، تدارک خوبی برای پاداش قهرمانی آسیا دیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رغبتی: مدیرعامل و 2 عضو هیئت مدیره همراه تیم به قطر می&zwnjروند، تدارک خوبی برای پاداش قهرمانی آسیا دیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید