روایت مهدی فخیم زاده از درگذشت سیامک اطلسی

به گزارش مجله بای بلاگ، مهدی فخیم زاده همبازی زنده یاد سیامک اطلسی در موج اول می گوید او از همان وقتی که کرونا آمد، خانه نشین شده بوده بود. وقتی به این سریال پیوست، حال و روز خوبی نداشت، ولی وقتی دو روز بعد از سرانجام تصویربرداری نقشش خبر دادند فوت نموده است، همه شوکه شدیم.

روایت مهدی فخیم زاده از درگذشت سیامک اطلسی

به گزارش همشهری، شاید باورش سخت باشد که اصغرکپک سریال خواب و بیداری که ده ها نقش خاکستری در ژانر های جنایی بازی نموده این بار بخواهد در نقش یک پزشک ظاهر گردد.

اما این کار هم از دست او ساخته است و مهدی فخیم زاده، نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوتی که نامش همواره با سریال های جنایی و پلیسی گره خورده، در تازه ترین نقش آفرینی اش در سریال تازه موج اول، نقش دکتر دنیا را بازی می نماید.

سریالی که دیگر بازیگرش، سیامک اطلسی چهارم مهر 1400 در اثر ابتلا به کرونا درگذشت و فخیم زاده در موردش چنین می گوید: واقعیت من دقیق نمی دانم ایشان به چه علتی (کرونا یا بیماری دیگر) از میان ما رفتند، اما همه ما داغدار و متأثر شدیم.

وقتی شنیدم که قرار است سیامک نقش دکتر نوروزی را بازی کند، من گفتم که سیامک که به این رل نمی خورد؛ سیامکی که من در خاطرم بود آدم پرانرژی در نقش های پرتحرک بود.

بعید می دانم به نقش پزشکی که بیمار است و انرژی چندانی برای ادامه کار ندارد مناسب باشد. گفتند شما ایشان را به تازگی ندیده اید! اما وقتی سر صحنه او را دیدم متوجه شدم که چندان حال مساعدی ندارد.

احواالش را جویا شدم و یاد گذشته کردیم. اما خیلی حالش خوب نبود. البته برای بازی و بیان دیالوگ ها مسئله ای نداشت. گفتم از کی این گونه شدی؟

گفت از همان وقتی که کرونا آمد من خانه نشین شده و باشگاه نرفته و این گونه شدم. دو روز بعد از انتها تصویربرداری اش خبر دادند برای از دست دادن چنین هنرمندی که فوت نموده است. واقعا متأسف شدیم. روحش شاد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8657

به "روایت مهدی فخیم زاده از درگذشت سیامک اطلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت مهدی فخیم زاده از درگذشت سیامک اطلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید