رونده آماده سازی کشتی فرنگی بهم خورد، امیدوارم شرایط عادی شود

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا نجاتی فرنگی کار جوان قمی تیم ملی کشتی ایران در رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان یکی از پدیده های این مسابقات بود. وی که برای نخستین بار حضور در مسابقات جهانی را تجربه می کرد، تنها با یک شکست از راهیابی به فینال بازماند اما در دیدار رده بندی پیروز به کسب مدال برنز شد. او در این مسابقات توانست رقبای نامدار و باتجربه ای را از پیش رو بردارد و در نهایت با وجود کسب مدال برنز، عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد.

رونده آماده سازی کشتی فرنگی بهم خورد، امیدوارم شرایط عادی شود

علیرضا نجاتی که مثل دیگر اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی بعد از تعطیلی تمرینات مجبور به رفتن به شهرش و ادامه تمرینات به صورت انفرادی است به خبرنگاران گفت: ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و در شرایطی که کشتی گیران از انگیزه و امید فراوانی برای ادامه تمرینات برخوردار بودند، مجبور به ترک خانه کشتی شدند. متاسفانه فرایند برنامه های مدون کادر فنی برای آماده سازی فرنگی کاران با این شرایط به هم خورد و هنوز معین نیست چه زمان به روال عادی باز خواهیم گشت.

وی شرح داد: من هم مثل دیگر کشتی گیران در حال انجام تمرینات انفرادی هستم و هم اکنون با حضور در یکی از سالن های ورزشی شهر زادگاهم سعی می کنم خودم را در شرایط نسبتا مطلوب نگه دارم. طبیعتا تمرین بصورت انفرادی سخت است و نمی توان آنطور که باید و شاید تمرین کرد. البته این شرایط فقط شامل حال من نیست و تمامی کشتی گیران با آن درگیر هستند. در نتیجه امیدوارم هر چه زودتر زمینه ای فراهم شود تا بتوانیم در اردویی مناسب جمع شویم و دوباره استارت تمرینات را بزنیم.

فرنگی کار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی ایران در پایان گفت: به عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی آرزو می کنم شرایط کنونی هر چه زودتر بهبود پیدا کند. ادامه این فرایند به هیچ عنوان مطلوب نیست و امیدوارم به کمک خدا از این روزهای سخت گذر کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1194

به "رونده آماده سازی کشتی فرنگی بهم خورد، امیدوارم شرایط عادی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونده آماده سازی کشتی فرنگی بهم خورد، امیدوارم شرایط عادی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید