رویت پدیده ای عجیب در آسمان مکزیک

به گزارش مجله بای بلاگ، ویدئویی تازه و عجیب که خروج شیئی ناشناخته از آتشفشان مکزیک را نشان می دهد می توانید مشاهده کنید.

رویت پدیده ای عجیب در آسمان مکزیک

به گزارش خبرنگار، آتشفشان پوپوکاتپتل از فعال ترین آتشفشان های مکزیک و یکی از مکان هایی است که گاهی حوادث عجیبی در آن اتفاق می افتد، دیده شدن اجسام نوری و بشقاب پرنده هایی ناشناس در اطراف این آتشفشان، از اتفاقات عجیب این محدوده است که در چند سال اخیر، بارها توسط ساکنین و اهالی آن منطقه دیده شده و به ثبت رسیده است، اتفاقات عجیبی که علم هیچ توضیحی برای برای توجیه آن ها نداشته و به گفته برخی، این پدیده ها نشانه هایی از وجود نیروهای ماوراء طبیعی در آن محدوده است.

اما به تازگی ویدئوی جدیدی از حوادث پیرامون این آتشفشان منتشر شده و بار دیگر حس تعجب و هیجان را در بینندگان برانگیخت. در این ویدئو، شیئی ناشناخته مانند بشقاب پرنده از آتشفشان فاصله گرفته و به سمت آسمان به پرواز در می آید، شخصی که این پدیده را ضبط کرده است آن را اثباتی بر زندگی و فعالیت بیگانگان یا همان موجودات فضایی دانسته و ادعا می کندکه ممکن است این آتشفشان یکی از پایگاه های تحقیقاتی آنان بر روی زمین باشد. این در حالی است که سال ها پیش نظریه جاسوسی بیگانگان از زمین توسط یک فیزیکدان مطرح اما این نظریه هیچ وقت به طور قطعی تایید یا تکذیب نشد.

در ادامه می توانید ویدئوی خروج شیء ناشناخته از آتشفشان را مشاهده کنید:

آتشفشان پوپوکاتپتل که به کوه سیگاری نیز معروف است با 5.400 متر ارتفاع در 50 کیلومتری شهر مکزیک واقع شده و از سال 2005 به صورت مداوم فعال است، این آتشفشان، دومین آتشفشان بزرگ و فعال مکزیک و یکی از نماد های این کشور به حساب می آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2072

به "رویت پدیده ای عجیب در آسمان مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویت پدیده ای عجیب در آسمان مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید