زخمی که کهنه نمی گردد؛ رفتن رسول پناه دیگر دردی از پرسپولیس دوا نمی کند

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی که بعد از دربی سرخابی گفته بود رسول پناه حتما باید از پرسپولیس برود، حالا می گوید رفتن او دیگر دردی از پرسپولیس دوا نمی کند.

زخمی که کهنه نمی گردد؛ رفتن رسول پناه دیگر دردی از پرسپولیس دوا نمی کند

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود آلومینیوم اراک به انتها رسید. کمال کامیابی نیا برای پرسپولیس و حامد پاکدل و شاهین توکلی نیز برای آلومینیوم اراک گلزنی کردند. این اولین شکست پرسپولیس در لیگ بیستم بود. پرسپولیس با این شکست 15 امتیازی ماند و آلومینیوم نیز 15 امتیازی شد.

حتی رفتن مهدی رسول پناه هم نمی تواند یحیی گل محمدی را آرام کند. حالا که رسول پناه از پرسپولیس کنار گذاشته شده، به نظر می رسید یحیی دست از مصاحبه علیه او بردارد اما عصبانیت ناشی از اولین شکست پرسپولیس در فصل جاری باعث شد یحیی این بار هم رسول پناه را به توپ ببندد. امروز تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با رجحان شاگردان رسول خطیبی به انتها رسید. پس از اینکه سرخ ها اولین شکست خود در لیگ بیستم را تجربه کردند، یحیی گل محمدی بار دیگر به مهدی رسول پناه حمله کرد.

این اتفاق درحالی رخ داد که روز گذشته مهدی رسول پناه به صورت رسمی از هیات مدیره پرسپولیس کنار گذاشته شده بود ولی به نظر می رسد حملات یحیی گل محمدی به رسول پناه تمامی ندارد. یحیی گل محمدی در بخشی از کنفرانس خبری خود گفت: رفتن رسول پناه دیگر دردی از ما دوا نمی کند. رسول پناه در مدتی که بود با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد و الان هم کسی به او کاری ندارد. دست های زیادی در کار است و نمی خواهند ما قهرمانی پنجم را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره ریسک بازی دادن به مهدی شیری و احسان حسینی در پست دفاع وسط شرح داد: محمد انصاری هنوز شرایط بازی ندارد و ابتدا باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. استفاده از وی در بازی های سخت ریسک بالایی دارد با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم تا بار دیگر مصدوم گردد. به هر صورت دو دفاع وسط اصلی خود را به دلیل مصدومیت و شرایطی که در بازی قبل برای ما به وجود آوردند در اختیار نداشتیم.

گل محمدی اضافه نمود: هرچه داشتیم در خط دفاع و حمله استفاده کردیم اما اتفاق هایی که از گذشته برای ما افتاده همچنان تبعات دارد و این مسائل را می گذرانیم. متأسفانه شرایط به شکلی است باید تا می توانیم تحمل کنیم و سرسختانه دنبال از دست ندادن تمرکز خود باشیم. باید راهمان را ادامه بدهیم.

وی اضافه نمود: باید با مسائل و کمبودهای موجود بجنگیم. با وجود مسائل اقتصادی و شرایطی که در گذشته برای پرسپولیس رقم خورد باید شرایط را به شکلی مدیریت کنیم تا از این مسائل عبور کنیم.

گل محمدی درباره اینکه آیا مسائل باشگاه پرسپولیس با جدایی مهدی رسول پناه از این باشگاه رفع خواهد شد، شرح داد: رفتن وی دردی از ما دوا نمی کند زیرا در چند ماهی که رسول پناه در باشگاه پرسپولیس بود تا حدی مشکل به وجود آورد مثل این بود که با بولدزر از روی تیم رد شده باشد. اکنون هم کارش تمام شده و رفته است. هیچکس هم نیست دلیل این اقدام ها و اتفاق ها را از رسول پناه بپرسد. متأسفانه سال جاری شرایطی برای پرسپولیس رقم زدند و نمی خواستند تیم ما سال جاری هم نتیجه بگیرد.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: فکر می کنم نمی خواستند پنجمین قهرمانی را به دست بیاوریم در غیر این صورت هیچ دلیلی وجود ندارد. تیمی که برای فوتبال ایران افتخار و اعتبار کسب نموده بعد از صعود به فینال آسیا این همه دچار مشکل گردد. اطمینان دارم دست های زیادی در کار بود تا اجازه ندهند پرسپولیس به راهش ادامه دهد. هیچکس هم حاضر به پاسخگویی و صحبت کردن درباره این مسائل نیست.

وی اضافه نمود: تبعات این تصمیم گیری ها و مسائلی که قبلاً برای پرسپولیس رخ داده بود را می گذرانیم. یکی یکی بازیکنانم از دست رفتند اما آقایان بیانیه دادند که جدایی بازیکن تأثیری در فرایند باشگاه و تیم نخواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: این بیانیه ای که آقایان نوشتند خیلی چیپ و مسخره بود. فقط خواستند کارهای خود را توجیه نمایند اما مسائل وجود داشته و همچنان دارد. تبعات اقدامات آقایان همچنان موجود است اما تنها کاری که اکنون می توانیم انجام بدهیم این است که بیشتر کوشش کنیم و بیشتر تمرکزمان روی کارمان باشد.

گل محمدی اعلام کرد: چاره ای نداریم و با این وضعت به کارمان ادامه بدهیم. نباید نسبت به احساس 40-50 میلیون طرفدار خوبمان بی تفاوت باشیم. باید سعی کنیم از این مسائل رد شویم و آینده خوبی را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم.

وی درباره مسائل مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: نباید بین تیم ها تبعیض قائل شویم برای یک تیم 4-5 آدم پول دار و متمول می گذارند و اجازه نمی دهند آب در دل این تیم تکان بخورد و مسئله ای حس نمایند. یک تیمی هم مثل ما است که آدم های ضعیف براش گذاشته اند که این باشگاه را شخم زدند و رفتند هیچکس هم نیست دلیل این اتفاق ها را پاسخ دهد و باید با سعی مان مسائل مان را یکی یکی سپری کنیم.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5901

به "زخمی که کهنه نمی گردد؛ رفتن رسول پناه دیگر دردی از پرسپولیس دوا نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخمی که کهنه نمی گردد؛ رفتن رسول پناه دیگر دردی از پرسپولیس دوا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید