ساخت هتل در کومله به طرح گردشگری نگین سبز ربطی ندارد!

به گزارش مجله بای بلاگ، شهردار کومله گفت: ساخت هتل در منطقه کومله ربطی به طرح گردشگری نگین سبز ندارد و هتل در زمین شخصی فردی در حال ساخت است.

ساخت هتل در کومله به طرح گردشگری نگین سبز ربطی ندارد!

منوچهر مهدی پور، شهردار کومله شهرستان لنگرود در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: طرح گردشگری نگین سبز در این منطقه به خاطر کمبود بودجه پیشرفت نداشته است.

مهدی پور توضیح داد: کومله یکی از شهرستان هایی است که بودجه سالانه آن کفاف هزینه های جاری خود را نمی دهد و مبلغی که برای پروژه نگین سبز اختصاص داده شده، صرف مواردی مانند آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید:

  • نگرانی مردم کومله لنگرود از بهره برداری بی رویه از تپه کندزر

شهردار کومله مطرح نمود: با توجه به این موضوع زمان کوتاهی است که به عنوان شهردار این منطقه منصوب شده ام، نامه نگاری های به این منظور به وزارت خانه ارسال شده، ولی تا به امروز اعتباری برای این پروژه داده نشده است. در برنامه آینده شهرداری است که این طرح را به منطقه زیبا با امنیت کامل تبدیل کند.

وی در ادامه با اشاره به ساخت هتل در منطقه کومله گفت: ساخت هتل در این منطقه ربطی به طرح گردشگری نگین سبز ندارد. این هتل در سال 92 مجوز ساخت گرفته و در زمین شخصی در حال ساخت است.

مهدی پور با اشاره به برداشت معدن کندزر در کومله اظهار داشت: این معدن هم مربوط به منابع ملی نیست و شخصی است. حدود 15 سال است که برداشت از معدن با مجوز صورت می گیرد و برای ساخت و ساز در شهر از آن استفاده می گردد.

خاطرنشان می گردد، برداشت بی رویه از این معدن و از بین رفتن محیط زیست و گونه های گیاهی و در کل نمای سبز این کوه، این روز ها با مخالفت مردم لنگرود روبرو شده و اهالی خواهان متوقف شدن این پروژه هستند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

heevblog.ir: هیو بلاگ | سیستم مدیریت محتوای هیو بلاگ

dabiblog.ir: دَبی بلاگ، سیستم مدیریت محتوای دَبی

persinablog.ir: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4121

به "ساخت هتل در کومله به طرح گردشگری نگین سبز ربطی ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت هتل در کومله به طرح گردشگری نگین سبز ربطی ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید