سامسونگ پیروز شد با جدیدترین اختراعات خود امکان ساخت نمایشگرهای MicroLED را فراهم کند

به گزارش مجله بای بلاگ، طی سال های گذشته شرکت سامسونگ از محصولات خاص و جذاب بسیاری رونمایی نموده و آن ها را به نمایش عمومی درآورده که یکی از نمونه های پرطرفدار و لوکس آن ها نیز تلویزیون های The Wall هستند. این محصولات که با فناوری MicroLED ساخته شده اند بهترین قابلیت های یک صفحه نمایش OLED را در خود جای می دهند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، این تلویزیون ها قدم عظیم بعدی در راه توسعه تلویزیون ها به حساب می آیند.

سامسونگ پیروز شد با جدیدترین اختراعات خود امکان ساخت نمایشگرهای MicroLED را فراهم کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،اکنون شرکت سامسونگ در نظر دارد فناوری MicroLED خود را در قالب متفاوت تری قرار دهد. این شرکت امروز از تلویزیون های 110 اینچی MicroLED خود رونمایی کرد که از هم اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته اند. طبق اظهارات مسئولان شرکت سازنده، این تلویزیون ها در فصل اول سال 2021 وارد بازار جهانی می شوند.

قدرت و کیفیت تلویزیون های MicroLED

با وجود آن که شرکت سامسونگ امروز از جدیدترین محصول خود رونمایی نموده و آن را برای پیش خرید در دسترس قرار داده، اما این مجموعه همچنان قیمت دقیق تلویزیون های جدید خود را با هواداران خود در میان نگذاشته است. با این حال می توان انتظار داشت که با توجه به فناوری نوین تلویزیون ها، محصولات MicroLED جدید سامسونگ از تمامی صفحه نمایش ها و تلویزیون های 4K و 5K گران تر باشد. این تلویزیون ها هیچ گونه خط و یا مرزی را به نمایش نمی گذارند و نسبت صفحه به کادر دور آن ها نیز 99.99 درصد است.

فناوری MicroLED همچنین ماندگاری بیشتری دارد و تلویزیون های جدید سامسونگ از مدل های LED و OLED بادوام تر خواهند بود. سامسونگ اظهار داشته عمر فعالیت مفید این تلویزیون ها بیش از 100 هزار ساعت و یا چند دهه است. ساخت این تلویزیون ها تنها با اختراعات و فناوری های جدید سامسونگ ممکن شده و تا پیش از امروز قابلیت ساخت آن ها وجود نداشت. با توجه به شرایط کنونی، انتظار می رود سامسونگ خط تولیدی جدید برای تلویزیون های MicroLED تشکیل دهد و سرمایه گذاری گسترده ای را بر روی آن ها داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5301

به "سامسونگ پیروز شد با جدیدترین اختراعات خود امکان ساخت نمایشگرهای MicroLED را فراهم کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ پیروز شد با جدیدترین اختراعات خود امکان ساخت نمایشگرهای MicroLED را فراهم کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید