سریعا نسبت به آنالیز علل وقوع سانحه اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی معرفی شوند

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - رئیس جمهوری در پیامی با ابراز تاسف از وقوع سانحه برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها که منجر به جان باختن و مجروح شدن عده ای از آنان شد ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده، تاکید نمود متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش کوشش نمایند.

سریعا نسبت به آنالیز علل وقوع سانحه اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی معرفی شوند

متن پیغام حسن روحانی به این توضیح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف، وقوع سانحه دردناک برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها در محور زاهدان-آباده در دهشیر-یزد که منجر به جانباختن و مجروح شدن عده ای از این عزیزان شد و آحاد ملت ایران را اندوهگین و متاثر کرد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه ناگوار را از صمیم قلب به خانواده های داغدیده و جامعه علمی و آموزشی کشور تسلیت می گویم و برای جانباختگان این حادثه رحمت و مغفرت، برای آسیب دیدگان و مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و تسلی، مسألت دارم.

متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش کوشش نمایند.

در این حادثه هم باید سریعا نسبت به آنالیز علل وقوع آن اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی را معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7913

به "سریعا نسبت به آنالیز علل وقوع سانحه اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی معرفی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریعا نسبت به آنالیز علل وقوع سانحه اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی معرفی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید