سفری یک روزه به دیدنی های دبی ، یک روز گردش در دبی

به گزارش مجله بای بلاگ، شاید شما هم جز آن دسته گردشگرانی باشید که به دلایل کاری و تجاری راهی دبی شده اید. در این صورت نمی توان انتظار داشت که فرصتی کافی برای سرک کشیدن به تمام جوانب این شهر رویایی را در اختیار داشته باشید. اما به طور حتم می توانید در سفر دبی کوتاه مدت خود به نحو احسنت از تمام دقایق استفاده نموده و سفر به شهر دبی خارق العاده را در کنار فعالیت های حرفه ای و کاری به ثبت برسانید.. کافی است فهرستی از جاذبه های گردشگری دبی و دیدنی های دبی تهیه نموده و طبق فهرست و با توجه به زمان بندی خاص از تک تک این منطقه ها بازدید نمائید. در این مقاله قصد داریم سفری ترتیب بدهیم و در کمترین فرصت ممکن دبی را در یک نگاه زیر نظر بگیریم.. با خبرنگاران همراه باشید.

سفری یک روزه به دیدنی های دبی ، یک روز گردش در دبی

1) برج خلیفه

شاید بهتر باشد که در اولین دقایق آغاز تورخود از سنبل این شهر بازدید کنید برج خلیفه به عنوان یکی از خاص ترین سازه های شهر نمایی جالب و دیدنی برای گردشگران توردبی محسوب می گردد. این برج به عنوان بلند ترین آسمان خراش جهان از معروف ترین های اینن شهر، محسوب می گردد و امکانات بی نظیری را در اختیار گردشگران دبی قرار می دهد یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی وو دیدنی های دبی محسوب میشه.

2) جزایر پالم

این جزایر مصنوعی که قدرت معماری نوین را به نمایش گذاشته اند از دیگر سنبل های مدرنیته در دبی محسوب می شوند. به طور حتم زیبایی این جزیره لوکس شما را مجذوب خود خواهد نمود و از مجذوب کننده ترین لحظات توریک روزه شما محسوب خواهد شد. اگر توانن مالی قابل قبولی دارید و بدتان نمی آید وعده غذایی لوکس و اشرافی را در سفر به دبی خود امتحان کنید رستوران های این منطقه را از دستت ندهید.

3) پیست مصنوعی اسکی

اگر از علاقه مندان به این ورزش هستید شاید برایتان جالب باشد که در پیستی مصنوعی اسکی بازی کنید. سالن این پیست با ارتفاع 20 متری خود، سه لاین اسکی را در اختیار گردشگران شهر دبی می دهد. که با فراغ بال از این ورزش لوکس لذت ببرند. سیستم برف سازز این پیست اسکی مصنوعی باتوجه با نو ترین تکنولوپژی های جهان طراحی شده و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در گرمم ترین نقطه زمین ورزشی زمستانی را تجربه کنید.

4) آکواریوم دبی

با بازدید از این آکواریوم به طور حتم به شوق می آیید. فضای خاص و معماری منحصر به فرد این آکواریوم هر روزه سیل بزرگی از گردشگران شهر دبی را جذب آن می نماید. این آکواریوم مجموعه ای کامل از ماهی های بزرگ الجثه و فانتزی است. تونل معروفف این آکواریوم فضایی عالی را در اختیار گردشگران شهر دبی قرار می دهد که از تمام جهات اشرافی کامل به آکواریوم داشته باشند.

5) دبی مال

این مرکز خرید به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید جهان شناخته می گردد و جهانیی از برندهای متنوع را در اختیار شما قرار می دهد. شاید جالب باشد بدانید که این مرکز خرید تلفیقی است از یک مجتمع چند منظوره که با بازدید از آن می توانید از تفریحات متنوعی بهره مندد شوید. از تماشای یک فیلم هیجان انگیز در سینما گرفته تا تماشای نادرترین ماهی های جهان در آکواریوم معروفش. به طور حتم خرید از معروف ترین شعبه های برند جهان می تواند شما را به وجد بیاورد.و این تورمسافرتی را برایتان خاص و به یادماندنی کند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8876

به "سفری یک روزه به دیدنی های دبی ، یک روز گردش در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری یک روزه به دیدنی های دبی ، یک روز گردش در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید