سقوط سه جوان کرمانی از کوه صاحب الزمان کرمان

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از سقوط 3 نفر از شهروندان از کوه های صاحب الزمان (عج) خبر داد.

سقوط سه جوان کرمانی از کوه صاحب الزمان کرمان

رضا میرزایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در مصاحبه با خبرنگار از،گفت: در ساعت 11 امروز بیستم خرداد ماه از دچار حادثه شدن 3 نفر از شهروندان آگاه شدیم.

او اضافه نمود: این سه شهروند که به قصد کوه نوردی به کوه های مسجد صاحب الزمان (عج) عزیمت کرده بودند به علت خارج شدن از راستا اصلی و عدم آشنایی به کوه نوردی دچار حادثه و سقوط شدند.

میرزایی بیان داشت: این سه نفر که بین 18 تا 22 سال سن دارند بعد از اینکه راستای غیر اصولی را جهت کوه نوردی آن هم بدون امکانات و تجهیزات انتخاب می نمایند متاسفانه هر سه نفر دچار حادثه شده و سقوط می نمایند.

او شرح داد: اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به همراه نجاتگران جمعیت هلال احمر در کمال دقت و جلوگیری از آسیب بیشتر به مصدومان اقدام به انتقال این سه نفر به پایین می نمایند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: مصدومان این حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و در خاتمه از شهروندان خواستاریم که در طی کوه پیمایی از راستا اصلی خارج نشوند و از راستا های مشخص شده استفاده نمایند و حتما به همراه یک نفر آشنا به کوه نوردی اقدام نمایند و در صورت گمراه شدن از راستا با شماره تلفن های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن راستا خودداری نمایند.

س

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2592

به "سقوط سه جوان کرمانی از کوه صاحب الزمان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط سه جوان کرمانی از کوه صاحب الزمان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید