سومین دوره مستر کلاس های رهبری ارکستر برگزار می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - سومین دوره مستر کلاس های رهبری ارکستر با مشارکت نصیر حیدریان، استاد دانشگاه گراتس وین در مرکز آموزش بنیاد رودکی برگزار می گردد.

سومین دوره مستر کلاس های رهبری ارکستر برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، این بنیاد در راستای اهداف و مأموریت های خود و در راستای کشف و پرورش استعدادهای درخشان هنری و تربیت نسل آینده ارکسترهای ایران اقدام به برگزاری سومین دوره مستر کلاس های رهبری ارکستر با مشارکت استاد نصیر حیدریان، استاد دانشگاه گراتس وین در مرکز آموزش این مجموعه نموده است.

این دوره از مسترکلاس ها در ادامه دو مسترکلاس پیشین مرکز آموزش هنری و در دو سطح مبتدی و پیشرفته از 13 بهمن آغاز و تا نیمه اسفند ماه در یکی از سالن های بنیاد رودکی ادامه خواهد یافت.

مستر کلاس رهبری ارکستر پیشرفته با همراهی ارکستر زهی 15 نفره و به صورت گروهی برگزار می گردد و در انتها دوره ها نیز یک کنسرت با مشارکت ارکستر زهی و برگزیدگان مسترکلاس ها در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

مسترکلاس دوم تحت عنوان تکنیک و اصول رهبری ارکستر، برای متقاضیانی که تا به امروز در این مسترکلاس ها شرکت ننموده اند، برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است به اعضای شرکت نماینده در این دوره از مستر کلاس ها، گواهی شرکت در دوره اعطا می گردد و نیز امکان ادامه کلاس ها به صورت مستمر و مجازی پس از اتمام این دوره نیز وجود خواهد داشت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به وب سایت بنیاد رودکی به نشانه Bonyadroudaki.ir و یا به صفحه اینستاگرام بنیاد رودکی و یا مرکز آموزش هنری مراجعه و یا با مرکز آموزش با شماره های 66743358، 66743359 و 66743361 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5917

به "سومین دوره مستر کلاس های رهبری ارکستر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین دوره مستر کلاس های رهبری ارکستر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید